Anmeldt d. 31. oktober 2016

Overskriften skyldes, at man ikke midt på Reeperbahn venter at finde et moderne, flot indrettet hotel. Tilmed rent og pænt og med usædvanlig sødt og venligt personale. Dertil meget fint morgenbord med bl.a. gravad laks med dressing, spejlæg, bacon, Nürnbergpølser og røræg. En lækker velkomsttallerken på værelset med fin chokolade og jordbær m.m. Eneste anke: der mangler en ekstra stol ud over den til skrivebordet.

Værelsestip: Kan du ikke klare gadestøj, så vælg ikke et værelse ud mod Reeperbahn
Dato for ophold: oktober 2016
Tak, Ole R
Anmeldt d. 22. september 2016 fra mobile enheder

Rigtig godt hotel, hvis du vil bo centralt i bydelen st. Pauli i Hamborg. Hotel værelserne er fine, god morgenmad, der ligger en god bar på hotellet, der har åbent til den lyse morgen. Er man ikke til larm om natten, så vælg et værelse væk fra gaden.

Dato for ophold: september 2016
Tak, Dennis Z
Anmeldt d. 30. juli 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte dette hotel i juli 2016. 3 overnatninger. Vi boede på 4. sal med vinduer væk fra gaden, så støjen var acceptabel.
De ansatte var venlige og hjælpsomme. Morgenmaden var god.
Det var muligt at parkere bilen i en parkeringskælder tæt på hotellet. Det kostede 10 euro i døgnet.

Dato for ophold: juli 2016
1  Tak, B A
Anmeldt d. 21. juli 2015

Pænt og rent. Hjælpsome personale, dog skal det siges, at det ligger ud til Reeperbahn og der vil være en smule larm. Jo højere du er oppe i etage, jo bedre. Rigtigt flot hotel bar, hvor man sagtens kan sidde nogle timer og nyde sin drink, og se folk gå forbi.

Værelsestip: Bagsiden og øveste værelser er at fortrække.
Dato for ophold: august 2014
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, MartinD1985
Anmeldt d. 3. januar 2015

Lige midt på Reeperbahn ligger Monopol der på mange omårder overraskede.
JA- lidt slidmærker på væggene
JA - selvom værelser er lydisoleret så lidt bas fra diskoteket om natten

MEN:
- Virkelig lækkert hotel i forhold til det er 3 stjernet.
- Lækker morgenmadsbuffet
- Rigtig go service
- Tæt på det hele i Reeperbahn
- Billig parkering ved "de dansende tårne" ca. 100 meter derfra

Vil varmt anbefale Monopol.

Værelsestip: Vi boede på 2. etage og kunne svagt hører Bas fra diskoteket ved siden af, så måske lidt højere vil være godt, hvis man gerne vil have ro.
Dato for ophold: december 2014
Tak, Anders P