“Som en Hard Rock Cafe skal være”
Anmeldelse af Hard Rock Cafe

Velegnet til: Store grupper
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: St. Pauli
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Var her er med børn. Jeg har gennem tiden været på en del HRC og denne lever bestemt om til standarden. Jeg havde et Hamburg Card hvilket gav 20% rabat.

Kan anbefales.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, SuneC_12

Anmeldt 6. juni 2016

Fantastisk oplevelse sammen med vores barnebarn, høj musik,spændende udsmykning god stemning og lækker mad

Dato for besøg: juni 2016
Tak, pomfrit6
Anmeldt 18. februar 2016

Vi var på hard rock i august 2015 og vi blev dybt skuffet. Vi elsker normalt at komme på hard rock. men den i Hamborg. er kedelig og personalet er mere stresset end nogen af de andre vi har været på og så lavede de ikke drink som de plejer. Så vi har valgt at vi går andre steder hen og nyder en drink når vi er i Hamborg fra nu af og vi er der jævnligt. Men hele stedet og alt var ikke som vi plejer at opleve hard rock. så jeg kan kun sige vi var dybt skuffet

Dato for besøg: august 2015
Tak, ElenaGrabol
Anmeldt 17. januar 2016

Vi havde ikke bestilt bord i forvejen, men tog chancen en lørdag aften kl.17,30. Der var 30-40min ventetid og vi ville få sms når vores bord var klar. Der gik ikke engang 30min før den var der - så smart!
Tjenerne var så serviceminded og hele tiden opmærksomme på om vi skulle have refill. God musik og god stemning.
Maden var dog som alle andre bedre burger restaurationer.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, SasaDK
Anmeldt 9. december 2015 fra mobile enheder

Hard rock cafe skulle prøves mente datteren. Kunne ikke bestille bord så vi tog chancen, og vi kom ind med det samme. Meget høj musik og kvik betjening , meget kvik, vi var ikke færdige vores (starters) da de stod med vores burger , og det skal lige siges at vi spiste med forholdsvis høj tempo, men måske også det skyldtes den meget store starter , som egentlig godt kunne have stået alene , en mega portion.

Dato for besøg: december 2015
Tak, 439sverrek

Rejsende, der kiggede på Hard Rock Cafe, kiggede også på

Har du været i Hard Rock Cafe? Fortæl om dine oplevelser!