“Pris og kvalitet hænger ikke sammen”
Anmeldelse af Piazza Romana

Piazza Romana
nr. 236 af 4.068 Restauranter i Hamborg
Anmeldt for 18. april 2017

Vi boede på Grand Elysee og her ligger Piazza Romana. Det er en af de dyreste italienske restauranter i Hamborg og derfor må man forvente ekstraordinær kvalitet. Forventningerne blev desværre ikke indfriet. Først stod vi i 10 minutter og ventede inden en tjener kom og anviste os et bord. Der var ellers god plads i restauranten, så vi følte os lidt til besvær. Vi bestilte to forskellige pastaretter, en med pesto og en med tigerrejer. Dertil 2 colaer. Maden var ordinær og ikke den store oplevelse. Prisen var til gengæld en større oplevelse, nemlig 50 Euro! Vi forlod restauranten skuffede og følte ikke vi havde fået den gode restaurantoplevelse. Pris og kvalitet var langt fra hinanden. Vi havde ellers bestilt et bord til dagen efter på deres webside. Det bord blev afbestilt meget hurtigt efter vi havde forladt restauranten. Hvis man ønsker en pastaret vil vi anbefale at man tager en af den mange andre italienske restauranter i Hamborg, da man betaler alt for meget på Piazza Romana i forhold til kvaliteten. Man kan få ligeså god mad til den halve pris på andre italienske restauranter.

1  Tak, Kenneth K

Anmeldt for 13. april 2017

Maden, vinen og serveringen er rigtig god. Dejlig afslappet italiensk stil.
Spisekortet er overskueligt.
Indretningen er meget hyggelig.
Restauranten ligger i hotellets stueplan sammen med andre restauranter.
Der er hyggepianist hver aften, som hæver stemningen.

Tak, Erling D
Anmeldt for 29. december 2016

Meget fint restaurant og dejligt atmosfera. Og der var Piano music direct på restaurant .
Maden var Autentisk god italiansk. Dygtig og venligt profecional personalet.
Kan varmt anbefales denne restaurant.

Tak, patricia c
Anmeldt for 14. februar 2016 fra mobile enheder

Fantastisk lækker mad, fik den bedste carpaccio nogensinde, og i øvrigt en meget kyndig og høflig betjening. Prisniveau meget rimeligt, faktisk billigt i forhold til omgivelser og kvalitet. Der var live musik udenfor restauranten, som ligger inde i Grand Elysse Hotellet i Hamburg, og det var ganske udemærket dinnermusik (selvom jeg normalt anmelder rock/heavy metal) :-) alt i alt et sted vi gerne kommer igen.

Tak, MrsSchmidtDK
Anmeldt for 24. juli 2015

Her serveres der Italiensk gourmet retter af højeste kvalitet, med en altid god betjening og skøn atmosfære.

Tak, SteenC4

Rejsende, der kiggede på Piazza Romana, kiggede også på

Har du været i Piazza Romana? Fortæl om dine oplevelser!