“God morgenmad men fælles " Marathon-aften " var et flop”
Anmeldelse af Moevenpick Restaurant

Moevenpick Restaurant
nr. 282 af 4.012 Restauranter i Hamborg
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt for 10. maj 2017

Vi var til hamburg marathon og hotellet tilbød en Marathon aften i restauranten med pastabuffet - der var ikke nok mad - man stod i kø mens sure kunder skældte køkkenet ud fordi der manglede mad konstant og der var KUN 3 medarbejdere i køkkenet med en fyldt restaurant men løbere som spiser MEGET og HURTIGT - det var pinligt og meget dårligt arrangeret.

Tak, Anette L

Anmeldt for 18. marts 2017 fra mobile enheder

Dejligt mad i virkelig god kvalitet, Masser af mad til fornuftige priser virkelig profesionelle tjenere kort sagt noget af det bedre i Hamburg

Tak, Arni B
Anmeldt for 20. december 2015

Jeg har her smagt en af de bedste brunch - Ja det var morgenmad som Hotel gæst - men jeg vil kalde det brunch i super klasse. Bortset fra at der var alt, så kunne jeg nævne en detalje, Her kunne man gratis drikke en særligt fremstillet øko æblesaft som koster en formue hvis den skal købes.

1  Tak, Fridthjof
Anmeldt for 5. oktober 2013

Vi kom lidt sent frem den første dag og valgte derfor at spise på hotellet. Det fortrød vi ikke lækker og god mad. Jeg fik en stor bøf der var mør og steg helt perfekt. Min med spisers mad var ligeledes helt ok. De har ikke så meget at vælge imellem men det de får lavet er i orden. Der gik kun lidt kuk i vinen men det skyldes lidt sprog forvekslinger.

1  Tak, THB1234
Anmeldt for 25. juli 2013

Skøn udeterrasse, lækkert mad og absolut ikke så dyrt som jeg først havde forestillet mig. Venlig betjening.

Tak, PMKS

Rejsende, der kiggede på Moevenpick Restaurant, kiggede også på

Har du været i Moevenpick Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!

;