Speicherstadt Kaffeeroesterei

fra 37,33 $
fra 133,12 $
fra 77,88 $
Anmeldt d. 20. februar 2019 fra mobile enheder

Vi var på tur i området og kiggede blot ind hurtigt. Vi endte dog med at købe mere forskellig kaffe og var meget imponerede af det kyndige personale i risteriet. Vi spiste ikke derinde, men den generelle atmosfære var super tiltalende

Dato for oplevelse: december 2018
Tak, louisas874
Anmeldt d. 13. februar 2019 fra mobile enheder

Det er et utroligt populært sted at besøge. Her er altid masser af mennesker, og der er plads til rigtig mange. Der er røsteri, opbevaring af kaffe og sække, og der er en stor forretning med chokolade og teer og kaffe foruden cafeen. Det er bygget i de gamle pakhuse og der er hav at se til begge sider. Vi var der 3 gange i denne ferie og oplevede een gang, at de var ved at male kaffebønner, som vi så kunne følge.
Pokkers gode kager, man får her. Vi bad om 2 skeer hver gang, så der var plads til et nyt besøg.

Dato for oplevelse: februar 2019
Tak, 748Rita
Anmeldt d. 17. juli 2018 fra mobile enheder

Vi fandt denne skønne kaffebar lige før vi skulle i Miniature Wunderland. Stedet er i bedste pakhus stil og med stor risteri i lokalet hvor man drikker sin kaffe.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, rumlenisse
Anmeldt d. 17. marts 2017 fra mobile enheder

Kaffe findes bedre andre steder i verden, og behøves ikke gøres til en turistattraktion, men i mangel af bedre kicker koffeinen alligevel meget godt her. Kagen kan undværes.

Dato for oplevelse: marts 2017
Tak, asmusthunb2015
Anmeldt d. 11. marts 2017 fra mobile enheder

Men forvent travlhed. Jeg køber min kaffe her når vi er i Hamborg. Hafen City kaffebønner er gode 6,7€ for 500g. Det er vel ok. Samtidig kan du lige nøde en kop kaffe og en kage og se nogle af de gamle købmandsgårdting fra tiderne hvor alt råvarehandel foregik her.

Dato for oplevelse: marts 2017
Tak, Lyhnebjerg