“Gode bøffer ”

nr. 71 af 3.752 Restauranter i Hamborg
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: St. Georg
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Lækker mad og rigtig god betjening, i en rolig og hyggelig restaurant, men at betale næsten 6 £ for en vand er ikke iorden. Men vi kommer igen

Tak, Cap_Reed

Anmeldt 26. december 2019 fra mobile enheder

Lækker mad, gode bøffer og gode priser. Hyggelig atmosfære, god stemning. Vil absolut anbefale stedet/maden

Dato for besøg: december 2019
Tak, karint437
Anmeldt 6. december 2019 fra mobile enheder

Efter en dag på julemarked , havde vi bestilt bord på blockhouse, vi var 2 par og havde været her tidligere som vi huskede var godt.
Også denne gang var det rigtig godt, fantastisk gode bøffer, bagte kartofler, god salat og især det gode hvidløgsbrød og hertil god betjening og fornuftige priser. Vi kommer tilbage !

Dato for besøg: december 2019
Tak, Jørgen H
Anmeldt 22. oktober 2019

Skøn mad som altid, veltil
beredt.
Rigtig god og service minded betjening. Kan klart anbefales og vi kommer igen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Emmacecilie
Anmeldt 9. oktober 2019

God mad, veltilberedt, udmærket sted - servering etc. bærer dog lidt præg af at det handler om at få gæster igennem systemet (fast food thinking) - men ellers et ok sted

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, kimhD4937TR

Rejsende, der kiggede på BLOCK HOUSE Kirchenallee, kiggede også på

Har du været i BLOCK HOUSE Kirchenallee? Fortæl om dine oplevelser!