“Gode bøffer til prisen”

nr. 64 af 4.169 Restauranter i Hamborg
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 12. maj 2018 fra mobile enheder

Gode bøffer til fantastiske priser! God kvalitet og den rigtige Steak House smag, super betjening og en pris er er mere end fair! 187,- EUR alt i alt for 4 personer inkl. vin, vand mm.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, Thomas B

Anmeldt 9. april 2018

Vi havde ikke så meget tid så vi skulle vælge at spise et sted hurtigt. Block House lå lige ved siden af vores hotel så det var dejligt.

Jeg fik en cheese burger og den smagte super godt. Den var lavet lidt anderledes. Det var et slags bruschetta istedet for en normal burgerbolle. Den havde heller ikke en overbolle, det var tomater med ost ovenpå. Det smagte mega godt. Vi sad udenfor i det dejlige vejr.

Dato for besøg: april 2018
Tak, emmahedin
Anmeldt 29. marts 2018

Det var den eneste restaurant i nearheden. Vi spiste sen aftensmad ca. kl. 21.30. Jeg har fået løgsuppe og hamburger with a glass of Montepulciano. Personalet taler flydende Engelsk. Det var et godt valg.

Tak, GregoryAlpha
Anmeldt 29. marts 2018 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig restaurant. Vi bestilte bord og det var en god ide da vi så slap uden om køen til et bord. Utrolig lækker mad. Der er en salat med sammen med bøfferne som serveres som en forret. Bøffer e var stegt perfekt og det sammen med en tjener som tydeligt elskede sit job gjorde det tilen perfekt middagsiplevelse. Bestemt et besøg værd.

Tak, Familien B
Anmeldt 11. marts 2018 fra mobile enheder

Vi var der sidst i november 2017, hvor vi oplevede en skuffelse i forhold til tidligere. Denne gang var det klart bedre. Bøfferne var i top og betjeningen hurtig - men i forhold til tidligere var der færre gæster end vi har oplevet før. Det kan selvsagt lette betjeningen, men næppe at bøfferne var bedre.

Tak, nihaje

Rejsende, der kiggede på Block House, kiggede også på

Hamborg, Tyskland

Har du været i Block House? Fortæl om dine oplevelser!