“God mad, god pris, men sløv sløv service!”
Anmeldelse af Ristorante Terzetto

Ristorante Terzetto
nr. 158 af 4.169 Restauranter i Hamborg
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 15. juli 2017

Vi besøgte restaurant terzetto i juli 2017 og bestilte bord på deres hjemmeside hvilket fungerede upåklageligt. Vi fik hurtigt anvist plads ved ankomst, og herefter begynde de første småting omkring servicen at halte. Ved det bord vi blev placeret ved manglede det ene vinglas og der manglede en tallerken. Det virkede lidt underligt at bordet ikke var gjort helt klart. Herefter sad vi i omkring 15 min uden at blive præsenteret for et menukort, værten stod og hyggesnakkede ved bordet bag os, mens den kvindelige tjener gik rundt og dækkede borde. Efter ca 15 min ventetid kommer den kvindelige tjener med brød, oliven og en velkomstdrink hvilket egentligt var fint, men vi havde endnu ikke set et menukort,som vi så måtte spørge efter. Vi fik herefter bestilt vores mad som kom meget hurtigt hvilket et et stort plus. Min partner og jeg havde begge bestilt pastaretter som begge smagte super godt, og meget autentisk italiensk!
Da vi var færdige med vores hovedret var vi egentligt begge klar på at bestille en dessert, men her gik det helt galt i servicen. Vi sad mere end 30 min efter vi havde spist med tomme tallerkener og værten og den kvindelige tjener skænkede os ikke et blik. Det samme galt bordet ved siden af, som nok ventede mere end 45 min fra de havde spist med tomme tallerkener. Værten gik og hyggede om andre borde mens vi ventede (der var ikke specielt travlt). til sidst fik vi nok af ventetiden og gik selv op til køkkenet for at betale.

Maden var rigtigt god og priserne yderst retfærdige, men virkeligt ærgerligt at servicen ikke lever op til maden. min kæreste og jeg gik derfra med en øv følelser over at føle man som gæst blev "glemt" da maden og stemingen ellers var i top på restauranten. Så vi kan ikke give mere en 3/5 desværre. Maden fortjente bedre..

Tak, Carsten P

Anmeldt 23. juli 2016 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale dette sted i Hamborg. Hyggelig sommer terrasse på gaden i fint område. Maden betjeningen var i top så vi besøgte dem to aftner i denne omgang. Priser på maden og vin er helt super med det man får og kan kun anbefale stedte.

Tak, Ken P
Anmeldt 22. marts 2016

Rigtig Italiensk mad, god oplevelse. Man får MEGET for pengene. Man blev betragte som deres egen familie

1  Tak, Lone R
Anmeldt 12. juli 2015

Den 8. juli var min søn og jeg på denne skønne italienske restaurant. Vi fik straks serveret en aperitif inden vi overhovedet havde bestilt vores mad. Vi valgte "the easy way" og bestilte en menu, som startede med en suppe, så kom hovedretten,som bestod blandt andet af lammekød med tilbehør. Vi sluttede af med en lækker dessert, som ikke var alt for stor hvilket var belejligt da vi var ved at være godt mætte. Betjeningenen var god og der var nogle passende små pauser imellem retterne....(maden skulle jo lige ned ikke) smiler,-. Vi blev taget vel imod i døren, da vi ankom og listede stille og roligt af sted da vi atter var færdige dog med en god fornemmelse i kroppen. En god oplevelse rigere.

Tak, Tinahess
Anmeldt 8. juli 2015 fra mobile enheder

Har netop besøgt stedet sammen med min bror og vi var begge meget tilfredse!

God opmærksom betjening. Til forret fik en terzetto tallerken som smagte godt. Til hovedret blev det til en pasta og lamme ret som begge var meget velsmagende. Af vin valgte vi den særdeles gode Tiganello, som man her kan købe til 119€, hvilket ikke er muligt i Danmark . En restaurant jeg gerne besøger igen.

1  Tak, Kterkelsen

Rejsende, der kiggede på Ristorante Terzetto, kiggede også på

Har du været i Ristorante Terzetto? Fortæl om dine oplevelser!