Anmeldt 22. maj 2017 fra mobile enheder

Vi fik en venlig velkomst og et udemærket værelse. Ikke noget særligt men helt ok. Servicen på værelset vil jeg ikke give mange point. Der er så man kan lave en kop Instant kaffe på værelset. Det er fint men jeg forventer at man kan gøre det alle morgener men nej der blev ikke fyldt op ligeledes smider man et håndklæde på gulvet. Forventer jeg at få et nyt men nej nej så sidste dag havde jeg kun er lille håndklæde tilbage vi fik Italiensk buffet det var ganske godt . Så nej jeg kommer ikke her igen

Hammer

Overnattede: maj 2017, rejste som par
Tak, Lars H
Anmeldt 5. februar 2017 fra mobile enheder

Jeg synes man betaler en smule for meget i forhold til kvaliteten. Hvis det kostede 12 euro mindre var der perfekt til prisen. Wifi nåede ikke til mit værelse.

De ansatte er venlige og imødekommende. Check-in gik hurtigt. Parkeringsområdet er stort og ligger væk fra hovedvejen, så du skal ikke frygte for din bil. Den kan låses inde i hotellets aflukkede parkeringsgarage, mod betaling.

Værelset har hvad der skal være på er hotelværelse, dog var det en smule slidt. Du har seperat walkin-garderobe, en fin som er skøn at ligge i.

Wifi-forbindelsen nåede ikke værelset (27). Det var MEGET IRRITERENDE!! Så man skullle ud på balkonen for at fange signal. Netværket fra nabohotellet var der.

Kunne jeg sove her igen? Måske, især hvis wifi bliver bedre.

Overnattede: februar 2017, rejste alene
Tak, WannabeTravelerDK
Anmeldt 1. oktober 2016

Havde brug for overnatning

Sødt og venligt personale, meget imødekommende
Fint dobbeltværelse med alt hvad man behøver.
Meget fin morgenbuffet
Beliggenhed rigtig god, tæt på U-bahn og busser.
Tæt på indkøbsmuligheder.
Kan varmt anbefales

Værelsestip: Lidt støj fra biler på gaden, men absolut ikke et problem
  • Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, trine717
Anmeldt 7. juli 2016 fra mobile enheder

Overnattede i forbindelse med et par dage i Hamborg med mine 3 drenge (8-11 år).

Selve hotellet lægger lidt uden for centrum - men med to minutter til nærmeste station og 4-5 stop til centrum, så var det ikke noget problem. Selve kvarteret var ikke noget særligt. Der var to supermarkeder og en tankstation lige ved siden af.

Hotellet virker noget slidt og ikke opdateret. Vi havde booke et familie værelse men blev opgraderet til en suite (med massere plads). Vi nåede at får et familie værelse inden opgraderingen. Størrelsen af dette var ok. Senge og dyner var ok.

Egentligt ville jeg have givet dette hotel 3 i score. Men med en god opgradering så får den et ekstra point :o)

Prøv at få et værelse så tæt på hovedbygningen som muligt (eller i den) for at få den bedste internetdækning.

Kunne godt finde på at komme tilbage hvis prisen er rigtig.

Overnattede: juli 2016, rejste med familie
1  Tak, Sune C
Anmeldt 5. juli 2016

Med 3 min gang til U-bahn var hotellet absolut godt. Gratis parkering. Gode værelser god betjening Bartender var en sur mand som ikke kendte til service. Dejligt stille område så der ingen larm var om aften.

• Overnattede: juli 2016, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western