Anmeldt d. 5. juli 2016

Med 3 min gang til U-bahn var hotellet absolut godt. Gratis parkering. Gode værelser god betjening Bartender var en sur mand som ikke kendte til service. Dejligt stille område så der ingen larm var om aften.

• Overnattede: juli 2016, rejste med venner
Tak, Brian S
Anmeldt d. 6. juni 2016

Hotellet ligger dejligt tæt på U-banen i Hamburg. Mulighed for at købe billet i receptionen. Tæt på byen og vejen; men alligevel dejligt roligt område. Mulighed for garage til en rimelig penge. Tak for denne gang

• Overnattede: juni 2016, rejste med familie
Tak, K9719RVannap
Anmeldt d. 7. december 2015

Var igen på vores traditionsrige juleophold i Hamburg og boede igen på Best Western Hamburg Intenational, som er et rigtigt dejligt hotel, som absolut opfylder vores ønsker og behov. Kan kun anbefales.

• Overnattede: december 2015, rejste som par
Tak, Gert C
Anmeldt d. 19. juli 2015

Hotellet har gratis parkeringspladser og der er ca. 200 m til nærmeste U-bahn og efter ca. 8 min i toget er man inde i byen. Man kan i hotellets reception købe et 3-dags kort til alt offentlig trafik for ca. 21 euro pr. person. Værelserne er små, men ganske brugbare og der er hvad der skal være. Wi-fi er meget, meget langsomt og jeg vil ikke anbefale hotellet hvis man har brug for et stabilt og hurtigt wi-fi. Efter mange timer i Hamborg ville vi gerne slappe lidt af om aftenen med netflix på ipaden, men det kunne vi desværre ikke p.g.a det langsomme og til tider ubrugbare wi-fi. Morgenmaden var faktisk rigtig god. Der var bl.a. scramble-eggs og tilhørende sprødt tilberedt bacon, kaffe af forskellige slags , juice og alt i brød, gryn og yoghurt, laks m.v. Ville vi vælge det hotellet en anden gang ?? Ja, det kunne vi godt finde på, selvom det trækker gevaldigt ned med det langsomme wi-fi.

• Overnattede: juli 2015, rejste som par
1  Tak, nielsnicolaisen
Anmeldt d. 16. april 2015

Små men pæne og rene værelser. Super betjening og virkelig dejlig morgenmad.Tæt på både banegård og U-Bahn. Det er meget nemt at komme rundt i Hamborg. Gå afstand til søen, rådhuset og bymidte. Hotellet ligger væk fra larm, vi havde et værelse ud til vejen, men med lukkede vinduer hørte vi ikke støj.

• Overnattede: april 2015, rejste med venner
Tak, UllaBytofte