Åben i dag: 09.00 - 20.00
Interessant oplevelse

Interessant besøg, men uden en guide, som kun var mulig på tysk, så er det "bare" en gåtur igennem... læs mere

Anmeldt d. 16. oktober 2018
ThomasHvilsom
Middelfart, Danmark
fra mobile enheder
Spændende oplevelse! :)

Utrolig spændende at se hvordan ubåde er indrettet og fornemme hvor trangt der er. Man skal være... læs mere

Anmeldt d. 24. juli 2017
mariabergie
Stoholm, Danmark
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Hamborg
fra 3,59 $
fra 24,03 $
fra 27,63 $
fra 24,03 $
Anmeldt d. 28. marts 2016

Hvis du ikke har været nede i en u-båd, så er chancen her. Det er spændende at se, hvordan indretningen er og hvor lidt plads der er mellem diverse ledninger, ventiler og torpedoer. Har man fobi for små rum, bør man se på u-båden ude fra. En fin og anderledes seværdighed.

Dato for oplevelse: marts 2016
Tak, HC8800
Anmeldt d. 16. oktober 2015 fra mobile enheder

Vi havde ikke være i en ubåd før og da vejret var dårligt tog vi chancen.
Meget spændende at se hvordan en ubåd er indrettet og op til 84 besætningsmedlemmer lever og arbejder i de trange forhold. Så er det prøvet og set og det var ganske udmærket.

Dato for oplevelse: oktober 2015
Tak, LarsB632
Anmeldt d. 9. april 2015

Noget tankevækkende at ubåden er russisk og fra 1975. Så en masse skilte ombord man ikke kan læse. Stedet egner sig slet ikke til mange besøgende på samme tid. Det er godt nok tragt og man er ombord på et usynligt våben.

Dato for oplevelse: april 2015
Tak, mogensp747
Anmeldt d. 1. april 2015

Ubådsmuseum. Spændende og meget historisk. Man skal ikke lide af klaustrofobi, da der er ikke meget plads, der skal kravles igennem luger og op og ned af trapper undervejs i den 90 meter lange ubåd. Man går ind i den ende og kommer ud af den anden ende. Koster 9 euro, mulighed for at tilkøbe en guidet tur igennem ubåden, her kommer man op i kommandoområdet.

Dato for oplevelse: marts 2015
Tak, kirstens204
Anmeldt d. 4. december 2014

Vi besøgte U-Boot Museum Hamburg. Det var en sjov oplevelse, som vi bestemt kan anbefale.
Man får et lille indblik i livet i en ubåd og får lov til, at komme rundt i ubådens smalle gange.

Dato for oplevelse: november 2014
Tak, kimingemanp