Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Hotels.com
Booking.com
167 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 01/10/21
Agoda.com
154 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 01/10/21
Expedia.com177 $
Radissonhotels.com175 $
Destinia.com191 $
Vis 18 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.012)
Filtrer anmeldelser
3.012 resultater
Medlemsvurdering
1.323
1.187
331
102
69
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
1.323
1.187
331
102
69
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
4-9 af 3.012 anmeldelser
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Radisson Blu lagde rammerne for en efter planen skøn tur til Hamburg, problemet var bare at de features som hotellet ellers så fint beskrev på deres hjemmeside ikke stemte overens med hvad de reeltset havde.

Der var beskrevet trænings område samt wellness, deres forståelse af et wellness er åbentbart 3 rum hvori man kunne bestille massage eller neglepleje.

Træningsområdet var ligeså meget skuffende, utroligt ringe udstyr og kun 1 funktionelt løbebånd ud af 5..

Morgenmads buffeten var egentlig okay, der var bare lang kø om morgenen til overhovedet at blive lukket ind til spise området.

Parkering i P kælderen kan bestemt ikke anbefales, det koster 3 EUR i timen. - det jo mere end i midten af København midt på dagen

Deres såkaldte “sky-Wine-bar” havde ikke engang varmelamper så enten kunne man sidde ved en vintønde indenfor ellers kunne man sidde “open-Air” på en terrasse hvor man envidere ikke engang kunne få serveret drikkevarer..

Så alt i alt en meget mangelfuld oplevelse på et ellers halv dyrt hotel som de desuden også prøvede at charge os dobbelt for, da “de ikke kunne se i systemet at vi havde betalt hjemmefra”

Dato for ophold: august 2021
Rejsetype: Rejste som par
Tak, ChristofferMundt
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 22. juli 2021

Der manglede rengøring på værelset inden vi kom. Selv under den rengøring der var mens vi var der blev der ikke røret border af så de klistret ringe der var på bordet inden vi kom var der under hele opholdet, udover det var der et hårspænde på gulvet fra dem der har boet der før os dette tyder på at de mangler noget kvalitets kontrol af deres rengøring når det kan ske, måske noget mere uddannelse til deres personale, ellers et fint ophold med god morgenmads buffet. Deres seng var ret hård ved ikke og det var fordi at der ikke var en topmadras på men den var hård.

Dato for ophold: juli 2021
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, sschmi784121
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 21. juli 2021

Hotel opholdet i hamborg var rigtig godt. rigtig fint værelse på 20 etage med smuk udsigt. Rent og pænt værelse. God morgenmads buffe. Synes man fik hvad man betalte for, flot udsigt ud til haverne...

Dato for ophold: juli 2021
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, srdk84
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Sandra Moberg, Geschäftsführer hos Radisson Blu Hotel, Hamburg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juli 2021
Google Oversæt

Dear srdk84,

You like to read something like that - Thank you very much for the really positive feedback and that you enjoyed your stay !
We look forward to welcoming you again in the future.

See you soon and stay healthy!
Your Radisson Blu team

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 17. juli 2021

Skøn hotel og service. Service og mad på vine 26 var super med en dejlig udsigt. Den flotteste over Hamborg
Dejligt at bilen kan blive holdende hele dagen og at vi kunne få forlænget tiden på værelset

Dato for ophold: juli 2021
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, ikorsg346816
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Sandra Moberg, Geschäftsführer hos Radisson Blu Hotel, Hamburg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juli 2021
Google Oversæt

Dear ikorsg346816,

thank you very much for the really positive feedback.
It's a pleasure to read that you liked our rooftop bar at the 26 floor.

We look forward to welcoming you again in the future.

See you soon and stay healthy!
Your Radisson Blu team
Theresa Erdmann
Guest Relations Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 19. november 2020 fra mobile enheder

Dejligt hotel.
Har boet her til jul nogle gange.
Rigtig gode senge.
Der har altid været dejligt rent og har ikke hørt naboerne.
Så køb et dyrere værelse end standart.
Morgenmaden var lækker.
Trods cov.19 syndes nærmest det var bedre.
Glæder mig til at komme igen, når vi må rejse ind i landet igen

Dato for ophold: august 2020
Rejsetype: Rejste med familie
1  Tak, 976charlotter
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser