Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Priceline
Go to your Happy Price
Lol.travel
Vio.com
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (631)
Filtrer anmeldelser
631 resultater
Medlemsvurdering
145
274
138
43
31
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
145
274
138
43
31
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
13-18 af 631 anmeldelser
Anmeldt d. 19. oktober 2017

Hotellet er rigtigt godt. Det tager ikke lang tid (få minutter) at komme til og fra lufthavnen og shuttle service fungerer fint.

Personalet er meget hjælpsomme og en ekstra bonus er det, at hotellet har både en god restaurant og bar.

Dato for ophold: august 2017
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Morten R
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Philipp S, Guest Relations Manager hos Leonardo Hotel Hamburg Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2017
Google Oversæt

Dear Guest,
thank you very much for taking your time to evaluate your stay with us. Your absolute positive and motivating Feedback was passed on happily. Especiallly your remark in regards to our colleagues made us proud. It is our daily goal that our guests feel completely satiesfied with their visit.

We are looking forward to welcome you again during your next stay in Hamburg.

With best regards,

Your Team at
Leonardo Hotel Hamurgg Airport

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 29. august 2017 fra mobile enheder

Overnattende her igen i forbindelse med ferie rejse med fly. Hotellet er rigtig godt og med god schuttle service til og fra lufthavnen. Har altid været tilfreds med dette hotel, men blev lidt skuffet den her gang , for det første blev vi hentet i lufthavnen af en sur chauffør tror han hed koffi eller noget lignende, han kørte som død og djævel så kufferterne fløj rundt i bag , da han havde hentet os kørte han os ikke hen på hotellet med til hotel ibis for han skulle pludselig hente nogen personer der skulle til lufthavnen så vi måtte med til lufthavnen igen og vi sad næsten oven i hinanden, han kørte helt vildt. Da vi så endelig kom til hotellet ville vores bil ikke starte, det var batteriet, så min mand gik op i receptionen og hørte om de kunne hjælpe, men der var ikke ret meget hjælp at hente , manden i receptionen gad næsten ikke at svare, vi fik et tlf til adac og så kunne vi ellers klare os selv, ikke meget service. Det var måske en idé at have startkabler eller andet liggende i parkerings kælderen som man kunne låne i sådanne tilfælde

Dato for ophold: august 2017
Rejsetype: Rejste med venner
Tak, helleboa
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra ledelsen:Svarede d. 2. september 2017
Google Oversæt

Dear Mrs. Helle Boa,

thank you very much for being so kind to evaluate your stay with us. We were very happy to read about your absolute positiv and motivating rating. But we do regret though, that this time your visit was not to your fullest satisfaction and want to appologize for the inconvenience we have caused you. Your criticism in regards to the shuttle bus driver was passed on to our management and the manager of the shuttle bus company! We are sorry that our collegues at the reception were/could not be more helpful towards the problem to start your car. Your constructive remark to have a jumper cable available was also passed on to overthink this idea and therefore optimize our service.

We do hope that your experience this time will not hinder you, that we can welcome you again during your next time in Hamburg.

With sincere regards,

your team at
Leonardo Hotel Hamburg Airport

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 14. juli 2017

Vi boede der inden vi skulle på ferie fra Hamborg Lufthavn.
Super fine og nye værelser. Hotellet fremstår rent og pænt, og servicen i receptionen er i top:-)
Jeg ringede inden vi ankom og spurgte om mulighed for at parkere der under ferien. Det kunne vi sagtens og hotellet tilbød en god rabat på P-prisen. Men i prisen var at de bringer dig til lufthaven når du skal afsted, samt henter dig igen når du kommer hjem. Man skulle blot ringe 5-min før man ville afhentes, så ville de komme. Det fungerede perfekt, og hotellet er kun et par minutter fra lufthavnen.
Vi kommer helt sikkert igen:-)

Dato for ophold: juli 2017
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
2  Tak, SSW86
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra ledelsen:Svarede d. 16. juli 2017
Google Oversæt

Dear "SSW86",

what a great and motivating comment:-)!!! Thank you so much for taking your valuable time to evaluate your stay with us. We were more than happy to pass on your comments to our collegues, relevant departmens as well as the management. Such ratings are our daily motivation to keep up our standards towards our guests. It could not be better:-)

We as well, would be definetly very happy to welcome you again at the Leonardo Hotel Hamburg Airport.

With sincere regards,

your team from

Leonardo Hotel Hamburg Airport

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 30. juni 2017 fra mobile enheder

Misledende hjemmeside, der får det til at lyde som om man har gratis parkering, hvilket dog kun er hvis man har bestilt en speciel pakke hvor dette er inkluderet.. personalet kunne ikke tage sig af det, og påstod hårdnakket at Der ingen steder på deres hjemmeside stod noget som helst om gratis parkering,på nogen som helst måde. Det var hun 1000% sikker på. Da det bliver forlagt personalet hvor det står, kan hun nu huske at de har en speciel pakke som skal være bestilt og den er forresten meget populær.. men kan dog ikke bestilles nu.. deres eneste råd var at man da nok kunne parkere i lufthavnen, hvilket overnatningens eneste formål var at undgå.

Dato for ophold: juni 2017
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Henrik C
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra ledelsen:Svarede d. 24. juli 2017
Google Oversæt

Dear guest,

thank you very much for taking the time to evaluate your stay at the Leonardo Hotel Hamburg Airport.
We are very sorry that there was a misunderstanding and that you could not park your car at the hotel. We are glad to inform you that we double checked our hompage and that there is no free parking mentioned. Our guests have the possibility to book a special package "park, sleep & fly", depending on availability, which includes the parking for up to 15 days. Due to the number of parking spaces and the high number of park, sleep & fly bookings we were not able to offer the parking for longer then one night.

We are very sorry that you did not have an easy start into your holidays and we would be very happy if we could welcome you again during your next stay in hamburg.

With best regards,
Leonardo Hotel Hamburg Airport-Team

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 19. april 2017

Meget hyggeligt sted at være. Vi var der for to overnatninger. Vi fik god service, værelset var meget ren og morgenmaden var kanon!! Beliggenheden var fint - meget tæt på lufthavn (få min fra metro stationen)

Dato for ophold: april 2017
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, davilag2017
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Svar fra ledelsen:Svarede d. 22. april 2017
Google Oversæt

Dear guest,
thank you very much for taking the time to evaluate your stay at the Leonardo Hotel Hamburg Airport. We are very happy to read that you liked our hotel and that you enjoyed staying with us.
We would be very happy to welcome you again during your next stay in Hamburg.
With best regards,
Leonardo Hotel Hamburg Airport - Team

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser