Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com97 $
Hotels.com97 $
CheapTickets97 $
Travelocity97 $
Priceline61 $
Orbitz.com97 $
Anmeldt d. 3. januar 2016 fra mobile enheder

Fint hotel, meget tæt på u-bahn og s-bahn. Værelserne er i fin stand, men vi fik et meget lille værelse. Sengene er hårde. Rigtig god morgenmadsbuffet, men desværre ikke borde nok til alle gæster. Vi skulle betale for morgenmad, på trods af at der i vores reservation stod at det var inkluderet i prisen. Vi afventer en afgørelse angående dette.

Dato for ophold: december 2015
Tak, malenei_13
Timo E, Manager hos Park Hotel am Berliner Tor, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. januar 2016

Kære gæster ,
tak for din venlige og positiv anmeldelse .
Vi er glade for , at du nyder dit ophold hos os og ser frem til at se dig igen. Med venlig hilsen Wyndham Garden hold fra nice by Hamborg

Anmeldt d. 7. december 2015

Dato for ophold: november 2015
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com
Timo E, Manager hos Park Hotel am Berliner Tor, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. december 2015

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 1. september 2015 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg var på en forlænget weekend i Hamburg.
Værelset var lidt lille men fint da vi ikke skulle opholde os der om dagen. Der var ikke plads til 2 på badeværelset.
Pænt og nydeligt og vores værelse blevet ryddet pænt op mens vi var ude at udforske storbyen.
Personalet var rigtig søde.
I gå afstand til en masse gode spiseseddel på Lange Reihe, tager højst 15 min.
Ca. 20-30 min. gåafstand til shoppegaden og andre faciliteter for turister i byen.

Dato for ophold: august 2015
Tak, Jeanettnk
Anmeldt d. 18. juli 2015

Kort sagt - dette hotel er ikke pengene værd. 122 EUR (910 DKK) for en overnatning er absolut udover, hvad de kan kræve for en nedslidt pengemaskine.

- Burde nedgraderes til maks. 3 stjerner (på en god dag).
- Nedslidte og gamle værelser (som hotellet udefra giver indtryk af).
- Hoteller i Hafencity kan byde på bedre lokation, charme, central placering og vedligeholdelse/indretning.
- Jeg har afsluttet min ferie på dette hotel, hvilket er en absolut fejltagelse!

Som et råd til hotellet/Wyndham NEDGRADER til 3 stjerner, det vil fremadrettet give jer bedre anmeldelser og tilbagevendende kunder, i stedet for at give sig ud for noget som i absolut IKKE er!!!

Værelsestip: Tell that you are a smoker, and maybe they'll upgrade you to a bigger smoker room on the first floor.
Dato for ophold: juli 2015
1  Tak, Michael L
Anmeldt d. 19. april 2015

Udmærket hotel for et kortere ophold. Det bedste ved hotellet er beliggenheden - et par hundrede meter fra en central station med S- og U-Bahn. Der er gratis parkering på hotellet, pæne og rene værelser og fin og høflig service.
Der er absolut intet at klage over, så det eneste der trækker lidt ned er de ret små badeværelser og at wifi-kræver logon hver gang man skal på. Og så at internettet liver lidt langsomt ud på aftenen.
Alt i alt, et fint og anbefalelsesværdigt middelklassehotel.

Dato for ophold: april 2015
  • Rejsetype: Rejste med venner