Anmeldt d. 12. februar 2019 fra mobile enheder

Har nu været der før anden gang altid pænt rent venligt personale og god morgenmad ikke langt fra Hovedbanegården hvilket er en fordel hvis ikke man gider at køre rundt i bil i Hamburg, helt sikkert mit favorit hotel i Hamburg

Dato for ophold: august 2018
Tak, Søren K
Anmeldt d. 21. oktober 2018 fra mobile enheder

Ikke et hotel af speciel høj standard, men der var rent, sengene var gode, rimelig morgenmad og fornuftig støjisolering.

Vi var 2 voksne og en ung (14 år) og fik et familieværelse - det var ganske udmærket og faktisk godt til prisen.

Beliggenheden er også god - det tager kun 5 min at gå til rådhuset.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, ThomasW383
Anmeldt d. 28. september 2018 fra mobile enheder

Pænt og renoveret hotel, rigtig pæne værelser, meget roligt til gårdsiden, rigtig godt morgenbord
Sødt personale i receptionen, ligger meget centralt tæt ved Hovedbanegården ikke langt fra havnen, gode restaurant i nærheden

Dato for ophold: september 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, kjel2412
Anmeldt d. 4. oktober 2017

Hotellet ligger få hundrede meter fra både ZOB (Zentral Omnibus Bahnhof) og Hauptbahnhof, S-Bahn og U-Bahn. Der er ganske kort vej til den store Indkøbsgade og til diverse museer. Lige om hjørnet ligger mange hyggelige spisesteder. Jeg havde et enkeltværelse - vel nok det mindste værelse, jeg endnu har prøvet - men som altid var enkeltværelsesprisen jo i top. Personalet var høflige, venlige og hjælpsomme, og der var rent og pænt overalt. Lobbyen - hvis man kan kalde den det -er ganske lille. Der står en computer og der er yderligere 2 stole, så det er et trangt mødested, hvis man er flere, der skal mødes inden den samlede bytur. Mit værelse vendte ud til Steindam, og der er en del gadestøj - især fra udrykningskøretøjer (politiet har station ved hovedbanegården få hundrede meter fra hotellet). Den relativt store plads udenfor hotellet var døgnet rundt befolket af tilsyneladende hjemløse, flygtninge og folk af ikke tysk herkomst, men vi blev på intet tidspunkt antastet og vi følte os trygge. Boede på hotellet i 4 dage.

Dato for ophold: september 2017
2  Tak, povlkyster
Anmeldt d. 29. juli 2017 fra mobile enheder

Dejligt hotel, centralt beliggenhed, selvom det er ved Hovedbanegården. God service, pænt og rent hotel. Morgenmaden er fin, værelset var dejlig stort til 3 Pers. Ingen P til bilen, men P hus, ca. 200 meter fra hotellet.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, carsteng2017