Anmeldt 22. juni 2018 fra mobile enheder

Hotellet er rigtig fint og med god og venlig betjening. Værelserne er flotte og har alt hvad man har brug for. Morgenmadsbuffeten er også god og har alt det som kan forvente sig af en buffet.
Eneste minis som jeg kan påpege er at rygeområdet er placeret lige uden for hovedindgangen. Så hvis man stå og ventet på fx en taxa, bliver man nødt til at rykke væk, hvis kan ikke vil generes af røg of cigaretlugt.

Overnattede: juni 2018, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Thomas J
Anmeldt 9. juli 2017

Skønt hotel, centralt beliggende i St. Georg. Dejlige store værelser med masser af skabsplads og siddepladser. Morgenbuffetten er alsidig og indbydende. Billig parkering i indergården. Gratis wifi som virker upåklageligt. Helt suveræn god service fra hele personalet - lige fra ankomst i receptionen, restauranten til rengøringspersonalet. Vi har tidligere flere gange boet på St. Raphael og altid været ovenud tilfredse. For os er St. Raphael førstevalget af hotel i Hamburg.

• Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Mia M
Anmeldt 3. juli 2017 fra mobile enheder

Vi havde 4 overnatninger og var meget tilfredse med standarden. Et hyggeligt hotel med rigtig god service og et venligt og kompetent personale. Man kan parkere i hotellets baggård for 10€ per dag. Morgenmad består af en fortrinlig buffet. Eneste klagepunkt var at sengen var på den hårde side.

Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, BjarneM111
Anmeldt 17. maj 2017

Hotellet ligget tæt på Hovedbanegården og rutebilstationen og i gåafstand til centrum, pæne og rummelige og rene værelser med ingen traffikstøj fra gaden og med parkering i baggården. God morgenmads buffet med næsten alt hvad hjerte kan begære og høflig betjening hvor flere kan tale engelsk kommer gerne igen en anden gang

• Overnattede: december 2016, rejste som par
Tak, Udforskeren
Anmeldt 27. marts 2017

Ligger centralt tæt på hovedbanegård. Værelser er pæne og rene dog lidt små. Godt badeværelse. Borgenmads buffet i top. God betjening i reception og i resaturant. Kan anbefales og jeg vil uden at tøve vende tilbage.

• Overnattede: marts 2017, rejste som par
Tak, John K