Anmeldt 18. juli 2018

Klassisk luksus hotel uden på nogen måde at være snobbet. Lækre, flotte værelser, flot lobby, fine pool og spa faciliteter. Service i top med parkeringsservice, venligt og sprogkyndigt lobby-personale og service på værelset to gange dagligt.

• Overnattede: juli 2018, rejste med familie
Tak, KKruhl
Anmeldt 19. maj 2018

Så er tiden kommet - Kempinski har afhændet Atlantic Hotellet i Hamburg - til Hospitalskongen Doktor Grosser Brormann (150 klinikker) & Mariott hotelkæden.

En epoke er slut .......... æregelig/ ærgeligt / ærgeligt ..........

Historiens vingesus håber vi bliver bevaret med de nye ejere - men den støttende & Butlerlignende behandling af kunderne er væk - kunne vi mærke tydeligt.

• Overnattede: maj 2018, rejste som par
Tak, PeterJuulChristensen
Anmeldt 2. april 2018

Der er klasse og Hotel Atlantic. Her er det et gammeldags luksus hotel, hvor der ydes en service, som man normalt ikke møder på de morderne hoteller.

Du får også en morgenmads buffet, som er noget ud over det sædvanelige.

Vi du forkæles kan dette sted klart anbefales.

• Overnattede: februar 2018, rejste med familie
Tak, SteenRanders
Anmeldt 19. oktober 2017 fra mobile enheder

Smukke og fantastisk indrettede juniorsuiter. Skønne senge, lækre dyner og puder. Servicen i alle afdelinger er et kapitel for sig; høflig, professionel, nærværende og engageret. Fagligheden er på alle niveauer helt i top. Vi kommer tilbage.

Overnattede: oktober 2017, rejste med familie
2  Tak, Guccicoco
Anmeldt 27. juli 2017

Ankomsten på et hotel er som regel nok til at give et vink om hvad du vil opleve på dit ophold ..

Det kan man også sige om Hotellet i Hamborg - ved søen Alster ... lidt overvældende og så bare venlige staff som får dig til at komme på plads uden stress og med en klar idee om at du er i centrum og de er til for at hjælpe dig med en dejlig tid på Hotellet .

Udover det super venlige personale og en handling af baggage og bil som er langt over perfekt er der bare en stemning af hygge og stilfuldhed der styre hele stedet --- men uden at glemme det Tyske ORDNUNG MUSS SEIN .... det køre i hele taget bare super på alle plan på det Hotel.

Vil dog lige nævne en person .. en Dansk tjener som gav os en oplevelse udover det man kan forvente ... han fik os til at føle os helt specielle .....han ved hvem han er og vi er glade for at have mødt ham ... dog er ingen bedre end Teamet ..så hans kolegaer ligledes tak ...

• Overnattede: juli 2017, rejste med venner
Tak, Kenn J