Anmeldt d. 2. april 2018

Der er klasse og Hotel Atlantic. Her er det et gammeldags luksus hotel, hvor der ydes en service, som man normalt ikke møder på de morderne hoteller.

Du får også en morgenmads buffet, som er noget ud over det sædvanelige.

Vi du forkæles kan dette sted klart anbefales.

Dato for ophold: februar 2018
Tak, SteenRanders
Anmeldt d. 19. oktober 2017 fra mobile enheder

Smukke og fantastisk indrettede juniorsuiter. Skønne senge, lækre dyner og puder. Servicen i alle afdelinger er et kapitel for sig; høflig, professionel, nærværende og engageret. Fagligheden er på alle niveauer helt i top. Vi kommer tilbage.

Dato for ophold: oktober 2017
2  Tak, Guccicoco
Anmeldt d. 27. juli 2017

Ankomsten på et hotel er som regel nok til at give et vink om hvad du vil opleve på dit ophold ..

Det kan man også sige om Hotellet i Hamborg - ved søen Alster ... lidt overvældende og så bare venlige staff som får dig til at komme på plads uden stress og med en klar idee om at du er i centrum og de er til for at hjælpe dig med en dejlig tid på Hotellet .

Udover det super venlige personale og en handling af baggage og bil som er langt over perfekt er der bare en stemning af hygge og stilfuldhed der styre hele stedet --- men uden at glemme det Tyske ORDNUNG MUSS SEIN .... det køre i hele taget bare super på alle plan på det Hotel.

Vil dog lige nævne en person .. en Dansk tjener som gav os en oplevelse udover det man kan forvente ... han fik os til at føle os helt specielle .....han ved hvem han er og vi er glade for at have mødt ham ... dog er ingen bedre end Teamet ..så hans kolegaer ligledes tak ...

Dato for ophold: juli 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Kenn J
Anmeldt d. 29. maj 2017

Min hustru og jeg overnattede her 2 nætter - Servicen er fantastisk og hotellet er
helt igennem fantastisk. Fra vi ankom til vi skulle afsted var servicen helt i top.
Vi spiste den ene aften på Hotellet. Maden smage godt og var lækker, MEN man skal
have god tålmodighed - de var en del tid om at komme med maden og drikkevarerne.
4 retters og 5 retters incl vin og øl - 1300.-

Dato for ophold: maj 2017
Tak, Schioler
Anmeldt d. 21. januar 2017

Et af verdens bedste hoteller - ihvertfald det bedste i Tyskland !

Det er dyrt men alle pengene værd - James Bond 007 filmen -
Tomorrow never dies fra 1997 er optaget på hotellet.

Deres eftermiddags High Tea er second to none - værelserne er kæmpestore & luxus.

Badeværeslerne er ren spa & wellness - smukt og elegant.
Det er også oprindelig bygget og indviet i 1909 - dengang var det fortrinsvis de rige der gjorde stop her, inden den videre rejse fortsatte til søs i retning Southampton videre Trans Atlantic Crossing med New York som næste Port of Call !

Værelsestip: Vælg eventuelt et værelse mod Atrium - det er mere stille og billigere en sø udsigten.
Dato for ophold: januar 2017
3  Tak, PeterJuulChristensen