Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.826)
Filtrer anmeldelser
2.826 resultater
Medlemsvurdering
2.197
450
122
39
18
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.197
450
122
39
18
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 2.826 anmeldelser
Anmeldt 27. november 2017 fra mobile enheder

Dette hotel leve fuldt op til vores forventninger
Rigtig lækker morgen mad meget hjælpsompersonale
God service i receptionen med at finde rundt i byen med gode forslag
Hygge lig bar og afslapnings rum
Flot rent og velholdt over alt

Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, Ludvig52
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Park_Hyatt_HH, General Manager hos Park Hyatt Hamburg, svarede på denne anmeldelseSvarede 17. december 2017
Google Oversæt

Dear Ludvig,

Thank you very much for taking your time and sharing your feedback about your stay at Park Hyatt Hamburg.

I was delighted to read that we made your stay a pleasant one and could meet all your expectations. We are happy that you especially liked our breakfast and the service provided by our Front Office team very much.

It would be our pleasure to have you back as our guests at Park Hyatt Hamburg in the near future. Wishing your a Merry Christmas and a bright and successful New Year.

Warm regards,

Tashi Takang
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 30. oktober 2017 fra mobile enheder

Fantastisk service, dejlig seng, dyner og puder. Deres spa er skønt. Beliggenhed i hjertet af centrum dog uden at det høres på værelserne. Har ikke benyttet restaurant - vi går altid ud og spiser både morgen og aften.

Overnattede: oktober 2017, rejste som par
Tak, Anne E
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Park_Hyatt_HH, General Manager hos Park Hyatt Hamburg, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. oktober 2017
Google Oversæt

Dear Anne E.,

thank you so much for taking your time and sharing your feedback in regards to your recent stay at Park Hyatt Hamburg on TripAdvisor.

I was delighted to read that you had a pleasant time with us and enjoyed our "Club Olympus Fitness & Spa" and the central location of our hotel very much. I am more than happy to share your great impressions with our team.

It would be a great pleasure to welcome you back in the near future.

Kind regards,

Tashi Takang
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 21. oktober 2017

En 5 stjernet oplevelse hele vejen igennem.
Min hustru og jeg besøgte Hamburg og park Hyatt i 2 dage som et afbræk i hverdagen. Vores andet besøg på dette hotel som igen levede op til vores forventning. Begge gange har vi valgt club værelse med tilhørende lounge acces. Vi benyttede også deres spa og var en tur i svømmebasin og boblebad.
Alt i alt levede det op til vores forventning.
Vi fik skiftet til to enkelt dyner efter ankomst - hvor vi efterfølgende opdagede det ene lagen var beskidt - jeg ringede og bad om det blev skiftet. Jeg havde knapt lagt røret til receptionen før der var personale ved vores dør.
Personale kommer også forbi værelset og spørger om vi mangler noget - kaffe - m.m
Det er indtrykket gennem begge vores besøg - at park hyatt står til rådighed for at gøre vores ophold bedst mulig.

  • Overnattede: oktober 2017, rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Hyatt Hotels
Tak, Jesper K
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Park_Hyatt_HH, General Manager hos Park Hyatt Hamburg, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. oktober 2017
Google Oversæt

Dear Jesper K,

thank you very much for taking your time to share your impressions in regards to your recent stay.

It was a great pleasure to read that you have chosen Park Hyatt Hamburg for your two day trip to the hanseatic city and we are glad that we could fully meet your expectations during your two stays with us. In particular, we appreciate your kind words about service and will share them with our team.

We would be more than happy to welcome back in the future.

Sincerely,

Tashi Takang
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 20. august 2017 fra mobile enheder

Boede i en dejlig lejlighed "apartment residences Park Hyatt".

Super central beliggenhed.

Rigeligt personale ved ind/udcheckning, så der var ingen ventetid selvom der var en del gæster, rigtig god service.

Pool/sauna område i kælderen fungerer fint, og er god kvalitet.

Eneste minus var at der lå skrald 4 steder på værelset fra tidligere gæster, blandt andet gamle madvarer oven på køleskabet, ikke særligt lækkert. Der virkede ok pænt på værelset, men siden der lå skrald, har de nok ikke brugt meget tid på rengøring.

Men vi havde et dejligt ophold, og kommer gerne igen.

Overnattede: august 2017, rejste med familie
Tak, Janus l
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Tashi_Takang, General Manager hos Park Hyatt Hamburg, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. august 2017
Google Oversæt

Dear Janus_LC,

First of all, thank you very much for rating Park Hyatt Hamburg and sharing your impressions regarding your recent stay.

With pleasure I have read that overall, everything was to your satisfaction and that you liked our apartments, the central location and our "Club Olympus Fitness & Spa" very much. But I regret that your apartment has not been cleaned properly after the previous guest. This is definitely not our standard and I have already addressed this point to our Housekeeping Manager. Please accept my sincere apologies for this inconvenience.

However, we already look forward to your next stay with us.

Kind regards,

Tashi Takang
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 9. maj 2017

Ankom til stedet i bil. Nøgler og bil behændigt afleveret til conciergen, som parkerede bilen i et nærliggende p-hus. 32 Euro pr. døgn.
Indcheck foregik hurtigt og serviceminded.
Vores værelse på 6. sal med udsigt til Mønckebergstrasse var kæmpestort. To dejlige senge, som var yderst behagelige og komfortable at sove i. Stort badeværelse med badekar og separat bruseniche.
Stort fladskærms tv, garderobe, bardisk osv. Alt i alt et super værelse og støjniveau fra gaden var minimal, når vinduerne var åbne.
Hver aften blev vi kontaktet af personalet, der ønskede at vide om vi havde alt vi skulle bruge i form af kaffe, te osv.
Vi bestilte brunch den ene morgen til 34 euro. Stort udvalg at vælge imellem. Nogle bestilte omelet, spejlæg speciel kaffe osv, men vejledningen var lidt mangelfund omkring dette, så fandt aldrig ud af om det var indkluderet i prisen.
Den ene eftermiddag brugte vi en time i den betjente Apples lounge. Vi fik god kaffe og kage.
Om aftenen benyttede vi i os af den hyggelige Apples bar, hvor vi delte en god flaske hvidvin. God betjening af kompetente tjenere.
Vi fik ikke prøvet deres restaurant eller motions/spa afdeling.
Udcheck foregik ligeså hurtigt og servicemindet som indchek. Bilen blev leveret uden en skramme efter ca. 15. minutter.
Det skal dog tilføjes, at værelset ikke er udstyret med danske kanaler, hvilket er lidt ærgerligt, idet alle kanaler er tyske, eller tysk synkroniseret undtagen nyhedskanalerne.
Hotellet ligger enormt centralt og i gåafstand fra det fleste seværdigheder.

  • Overnattede: maj 2017, rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Tak, Kristian R
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Tashi_Takang, General Manager hos Park Hyatt Hamburg, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. maj 2017
Google Oversæt

Dear Kristian R.,

First of all thank you very much for choosing Park Hyatt Hamburg as your place to stay and for sharing your valuable feedback with us.

I was delighted to read that your were satisfied with the concept and the interior of our guest rooms and had a pleasant arrival experience. I appreciate your kind comment about
your visits at our Park Lounge and our Apples Bar and love to share them with my team.
Thank your very much as well for your constructive remarks regarding the TV channels and the breakfast menu. Your feedback is very important and I will discuss the mentioned issues with our Managers.

It would be our please to have you back as our guest soon.

Sincerely,

Tashi Takang
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser