Anmeldt d. 5. december 2017 fra mobile enheder

Dejligt hotel i hyggelig by med gode handlemuligheder. Super nemt til Hamborg med S tog. Hotellet ligger meget tæt ved banegården. Dejligt med mulighed for at lave kaffe på værelset og en fantastisk morgenbuffet-det kunne ikke være bedre.

Overnattede: december 2017, rejste med venner
Tak, Bente S
Susanne W, Leiter Gästebetreuung hos H4 Hotel Hamburg-Bergedorf, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. december 2017

Kære gæst, tak fordi du valgte H4 Hotel Hamburg Bergedorf for dit ophold og tager dig tid til at give os din feedback. Vi er glade for at du har fundet alt, hvad du har ønsket. Vi er meget taknemmelige for din anbefaling og ønsker dig alt det bedste. Med venlig hilsen Dit hold fra H4 Hotel Hamburg Bergedorf; Susanne Westermann - Online Reputation Manager

Anmeldt d. 22. juli 2017 fra mobile enheder

Havde bestilt 2 ikke ryger værelser.men da vi kom frem havde de kun 1. De fortalte at dette ikke lugtede af røg.det var ikke fordi det var så slemt. Men det ændrer ikke på at vi ikke fik det vi havde købt og betalt.om morgenen efter ankomst fandt jeg ud af at de havde hævet for 2 overnatninger på mit kort,til trods for at det var betalt på forhånd. Det fik de dog ordnet i løbet af dagen.deres restaurant reklamerede på hotellet med pasta til ca 6 euro.når man så sad i restauranten og kiggede på menukortet. Stod der rigtigt nok pasta 6 euro, men derudover var det også 6 euro for den ønskede sovs og 6 euro for det ønskede kød i pastaen. Vi følte det som bondefangeri. Morgenmadsbuffet var fin og værelserne havde en fin størrelse.

Overnattede: juli 2017, rejste med familie
Tak, Michael M
Susanne W, Leiter Gästebetreuung hos H4 Hotel Hamburg-Bergedorf, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. juli 2017

Kære Gæst, vi er meget glade for, at du har taget den ulejlighed at fortælle os om dine indtryk. Tak! Vi er glade for at evaluere dine kommentarer til bedre at imødekomme dine behov i en næste ophold. Farvel, Dit hold fra H4 Hotel Hamburg Bergedorf; Susanne Westermann - Online Reputation manager

Anmeldt d. 14. juli 2017 fra mobile enheder

Vi fik et værelse, hvor der lugtede af røg, og igennem hele opholdet mærkede vi ikke noget specielt, men bare standard på trods af at hotellet er 4-stjernet. Man burde kunne forvente mere. Dårlig beliggenhed.

Overnattede: juli 2017
Tak, Jan Robert P

Kære gæst, tak at du har valgt til dit ophold H4 Hotel Hamburg Bergedorf og har taget sig tid til at give os din feedback. Vi er glade for at du har fundet alt, hvad du ønskede. For din anbefaling, vi er meget taknemmelige og ønsker dig alt det bedste. Med venlig hilsen dit hold fra H4 Hotel Hamburg Bergedorf; Susanne Westermann - Online Reputation manager

Anmeldt d. 31. maj 2017 fra mobile enheder

Dejligt sted, fint værelse, venlige mennesker, dejlig morgen buffet, samt bøffen vi bestilte i restauranten om aftnen var uovertruffen god og mør.
Bilen holdt, mod betaling, super under hotellet.
Kan så absolut anbefales

Overnattede: april 2017, rejste med familie
Tak, Vibeke Z
Susanne W, Leiter Gästebetreuung hos H4 Hotel Hamburg-Bergedorf, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. juni 2017

Kære gæst, mange tak, at du har tænkt på at vende hjem til os og dele dine indtryk med os og vores fremtidige gæster. Det er rart at læse, at du havde et behageligt ophold hos os og vores personale så positiv højdepunkt. Vi ser frem til at byde dig tilbage snart og byder dig velkommen i dag "Velkommen!" Dit hold fra H4 Hotel Hamburg Bergedorf; Susanne Westermann - Online Reputation manager

Anmeldt d. 15. februar 2017

Hotellet ligger i en forstad til Hamburg. Der er gode togforbíndelser ind til centrum af Hamburg. Flot hotel med gode værelser. Der serveres en lækker morgenmads buffet med et varieret udvalg- usædvanlig lækker kaffevariation.

• Overnattede: februar 2017, rejste som par
Tak, Dederrejser
Susanne W, Leiter Gästebetreuung hos H4 Hotel Hamburg-Bergedorf, svarede på denne anmeldelseSvarede 21. februar 2017

Kære rejsende, mange tak for din store gennemgang. Det er vores fornøjelse at du har været helt tilfreds med dit ophold. I dag er det vores fornøjelse at varmt velkommen igen. Vi ønsker dig en god tid og forbliver med venlig hilsen. Dit hold af RAMADA Hotel Hamburg-Bergedorf; Susanne Westermann - Online Reputation manager