Anmeldt 11. april 2017 fra mobile enheder

Vi var afsted to voksne og to halvstore børn. Hotellet var et rigtig fint udgangspunkt til at gå på opdagelse i byen. Det ligger lige bag ved Hovedbanegården - og byen og havnen kan nemt nås på gåben. Der er også massere af hyggelig restauranter i området specielt på Lange Reihe, som kun ligger et par minutters gang fra hotellet.
Kvarteret lige omkring hotellet er meget kulørt og der er gang i den det meste af døgnet, men hotellet ligger lidt nede af en lille gade, så der er ro ved hotellet.
Vi boede på et 4-mandsværelse med en dobbeltseng og en sovesofa. Sovesofaen er dog af den kort type, så vores søn på ca 175 cm måtte sove med fødderne ud over kanten. Det skal man lige være opmærksom på, hvis man rejser med halvstore børn.
Der er en fin lille morgenmadsrestaurant på hotellet. Der er ikke plads til så mange, så man kan være uheldig at skulle vente på et bord.
Hotellet ligger i en fin gammel bygning med stuk i loftet og gamle døre. Der er lidt lydt ud mod gangen, men der var kun den første nat vi bemærkede det. Der er nye badeværelse med bad og toilet bygget ind i værelserne.
Det var muligt at købe parkering for en rimelig pris på 8 euro per døgn på taget af en nærliggende bygning, så bilen ikke skulle stå på gaden.
Alt i alt et fint hotel - ingen luksus, men pænt og rent med alt hvad man behøver til en storbyferie.

Overnattede: april 2017, rejste med familie
Tak, Karen D
Anmeldt 24. december 2016 fra mobile enheder

Vi havde en dejlig juletur til Hamborg hvor vi boede på hotel Koenigshof. Værelserne var fine og morgenmad var god, og det var rart at hotellet lå så centralt. Vi kunne parkere gratis ude foran hotellet, så der sparede vi os li lidt penge. Kan klart anbefales :)

Overnattede: december 2016
Tak, rikke2610
Anmeldt 24. april 2016

Vi var afsted på weekendtur med to overnatninger. Hotellet var centralt placeret, men havde ikke optimale parkeringsforhold. Kun 4 pladser til hele hotellet, vi var dog heldige. Derudover var hotellet ekstremt lydt, og man kunne høre alt, hvad der foregik på gangene. Morgenmaden var fin, men ikke noget at råbe hurra over. :)

• Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, stineskoett
Anmeldt 27. september 2015

Det er nemt at komme til hotellet, men området er måske ikke det mest charmerende. Man skal ikke være nervøs, men blot glæde sig over at der er liv i bydelen!! Hvis man kan abstrahere fra at der er liv i gaden ligger det tæt på bymidten.
Værelserne er små, og i det hele taget er det nok lidt for småt. Det er ikke billigere end andre hoteller i pænere områder, så det vinder ikke noget på prisen.

• Overnattede: september 2015, rejste som par
Tak, tommikkelsen
Anmeldt 12. august 2015 fra mobile enheder

Vi var afsted en ung familie med en baby, og havde inden vi ankom ikke vidst hvad vi skulle forvente udfra andre anmeldelser her på siden.
Men vi er blevet positivt overraskede. Gode værelser og intet støj, samt fin service fra personalet ved anmodning om en babyseng.
Grunden til jeg ikke giver top karakter er især parkerings forhold. Lige overfor ligger et andet Novum hotel med parkeringskælder, men her betaler man 8€ for at holde på gaden, som ligger i et kvarter med hjemløse og alternativt natteliv. Kunne man lave en parkeringsordning med dem, ville vi være 100% tilfredse!
Men vi kommer gerne igen :-)

Overnattede: august 2015, rejste med familie
2  Tak, Søren H