Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten
Vis priser
Kan du lide at spare penge? Vi søger på op til 200 websites for at finde de laveste priser
Hotel Alameda(Hamborg)
Baseler Hof(Hamborg)
  • Morgenmad inkluderet
  • Pool
  • Pool
  • Roomservice
Anmeldt for 11. november 2016

Dette hotel har en ualmindelig høj standard.
Et sted vi vender tilbage til.
God service, fantastiske værelser, høj staff niveau.
Kan ikke anbefales nok, hvad enten der er tale om kærlighedsferie, familieferie eller forretning

• Overnattede: november 2016, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Fairmont Hotels & Resorts
Tak, Anne-Louise B
Anmeldt for 28. august 2016

Straks ved ankomsten mærkede vi at her var det klassiske femstjernede hotel.
Venlig Afgansk dørmand, som tog sig af baggage og parkerede bilen I hotellets parkeringskælder.
Smertefri check-in procedure.
Fik det bestilte værelse til gårdhave med ro og fred.
Værelse 244 stort og rummeligt inclusive lækkert badeværelse - alt var propert og rent.
Fantastisk personale i morgenmadsrestaurant,bar & Grill restaurant og parkeringskælder.
Meget velholdt og stilligt overalt.
Virrkelig "value for the money"

Værelsestip: Vil man have fred og ro for søvnen anbefaler vi et gårdværelse. Værelser med udsigt over Binnenalstern har trafik støj.
  • Overnattede: august 2016, rejste som par
Tak, ac3460dk
Anmeldt for 18. maj 2016 fra mobile enheder

Det er et fantastisk hotel , med god service og pæne værelser . Lækker stor morgenmadsbuffet med alt hvad hjertet begære
Hotellet ligger midt i det hele så det er muligt at gå rundt .
De hjælper gerne med at finde gode restauranter og seværdigheder der er værd at se .

Overnattede: januar 2016, rejste som par
1  Tak, Ilse N
Anmeldt for 28. april 2016 fra mobile enheder

Dejlig weekend og julemarked i Lübeck med børnene blev til super lækker dage med overnatning i super luksus værelse med alt tilbehør. Det kan anbefales at forkæle sig selv sådanne.
Ligeså luksus var aftensmad, men tjener var ikke så luksus ved "brovten" tilgang.
Eneste minus.
Morgenmad var også luksus og lækker.
Jeg kan anbefale hotel Vier Jarhrzeiten, der ligger dejligt tæt på gågaden og julemarked.
Prøv det..

Overnattede: december 2015, rejste med familie
Tak, Allan Øster S
HVJ_Hamburg, Leiter Gästebetreuung hos Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. maj 2016

Kære gæst

Mange tak for dit ophold og dele dine personlige erfaringer om din seneste ophold på Hotel Vier Jahreszeiten. Vi sætter stor pris på vores gæster at tage sig tid til at lade os vide, hvornår de er tilfredse med vores personale samt servicen og faciliteter.

Jeres komplimenter er en stor og intensiv motivation for vores medarbejdere og vi ser frem til at byde dig igen på Hotel Vier Jahreszeiten.

Vi ser frem til at byde dig igen på Hotel Vier Jahreszeiten.

Med venlig hilsen

Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten Hamburg

Anmeldt for 18. marts 2016 fra mobile enheder

Er man i Hamborg er denne bar på Fairmont Hotel et besøg værd
Denne perle af en bar er et perfekt sted hvis man vil smutte fra moderne tider og ind i en verden af jazz og cigarkasse stemning en bartender med etikette og et kæmpe udvalg af spiritus ❤️

Overnattede: marts 2016, rejste med venner
1  Tak, allan r
HVJ_Hamburg, Leiter Gästebetreuung hos Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. marts 2016

Kære gæst

Med venlig hilsen