Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Vil du have de laveste hotelpriser? Du er kommet til det rette sted. Vi tjekker mere end 200 websteder for dig.

“Old School der holder” 4 ud af 5 bobler
Anmeldelse af Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 6 websteder mere!
14 anmeldelser
9 anmeldelser af hoteller
“Old School der holder”
4 ud af 5 bobler Anmeldt 4 uger siden fra mobile enheder

Hvis man er til "Old School" hoteller, er dette stedet i Hamburg. Uagtet hotellet kunne trænge til en renovering og ser lidt slidt ud sine steder, emmer det af traditioner og perfektionisme. Man finder en række hyggelige og gode restauranter, men i vanlig stil husker hotellet ikke gæsterne på, at huske at booke bord, så man kan være helt sikker på at få plads på Michelin restauranten. Der er et par hyggelige barer og service er i top - dog ikke uden man kan opleve lidt arrogance i visse barer, hvor tjenere tror de er skolelærere ! Man er vel i Tyskland. Værelser og badeværelser er velfungerende og har styr på alle detaljer. Bilen bliver parkeret af hotellet ved ankomst - og hotellet betaler reperation og oplakering i Danmark for de skader - der påføres under parkeringen - og uden vrøvl af nogen art.
Hotellets udendørs restaurant v søen er en god oplevelse. Alt i alt nok det bedste bud på en klassisk hotel oplevelse i Hamburg

Overnattede Maj 2016, rejste som et par

Oversigt over vurderinger
  • Placering
    5 ud af 5 bobler
    5 ud af 5 bobler
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (4)
Dato | Vurdering
Slagelse, Danmark
3 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 11 november 2016

Dette hotel har en ualmindelig høj standard.
Et sted vi vender tilbage til.
God service, fantastiske værelser, høj staff niveau.
Kan ikke anbefales nok, hvad enten der er tale om kærlighedsferie, familieferie eller forretning

• Overnattede November 2016, rejste med venner

62 anmeldelser
17 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 28 august 2016

Straks ved ankomsten mærkede vi at her var det klassiske femstjernede hotel.
Venlig Afgansk dørmand, som tog sig af baggage og parkerede bilen I hotellets parkeringskælder.
Smertefri check-in procedure.
Fik det bestilte værelse til gårdhave med ro og fred.
Værelse 244 stort og rummeligt inclusive lækkert badeværelse - alt var propert og rent.
Fantastisk personale i morgenmadsrestaurant,bar & Grill restaurant og parkeringskælder.
Meget velholdt og stilligt overalt.
Virrkelig "value for the money"

Værelsestip: Vil man have fred og ro for søvnen anbefaler vi et gårdværelse. Værelser med udsigt over Binnenalste...
Vis flere værelsestip
Grønne faciliteter: De var rimelige og opfylder kravene i.e. så som byte af håndklæder mm
  • Overnattede August 2016, rejste som et par
Tak, ac3460dk
12 anmeldelser
6 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 18 maj 2016 fra mobile enheder

Det er et fantastisk hotel , med god service og pæne værelser . Lækker stor morgenmadsbuffet med alt hvad hjertet begære
Hotellet ligger midt i det hele så det er muligt at gå rundt .
De hjælper gerne med at finde gode restauranter og seværdigheder der er værd at se .

Overnattede Januar 2016, rejste som et par
1 Tak, Ilse N
Skælskør, Danmark
72 anmeldelser
7 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 28 april 2016 fra mobile enheder

Dejlig weekend og julemarked i Lübeck med børnene blev til super lækker dage med overnatning i super luksus værelse med alt tilbehør. Det kan anbefales at forkæle sig selv sådanne.
Ligeså luksus var aftensmad, men tjener var ikke så luksus ved "brovten" tilgang.
Eneste minus.
Morgenmad var også luksus og lækker.
Jeg kan anbefale hotel Vier Jarhrzeiten, der ligger dejligt tæt på gågaden og julemarked.
Prøv det..

Overnattede December 2015, rejste med familie
Tak, Allan Øster S
HVJ_Hamburg, Leiter Gästebetreuung hos Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten, svarede på denne anmeldelse, 4 maj 2016
Kære gæst

Mange tak for dit ophold og dele dine personlige erfaringer om din seneste ophold på Hotel Vier Jahreszeiten. Vi sætter stor pris på vores gæster at tage sig tid til at lade os vide, hvornår de er tilfredse med vores personale samt servicen og faciliteter.

Jeres komplimenter er en stor og intensiv motivation for vores medarbejdere og vi ser frem til at byde dig igen på Hotel Vier Jahreszeiten.

5 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
5 ud af 5 bobler Anmeldt 18 marts 2016 fra mobile enheder

Er man i Hamborg er denne bar på Fairmont Hotel et besøg værd
Denne perle af en bar er et perfekt sted hvis man vil smutte fra moderne tider og ind i en verden af jazz og cigarkasse stemning en bartender med etikette og et kæmpe udvalg af spiritus ❤️

Overnattede Marts 2016, rejste med venner
1 Tak, allan r
HVJ_Hamburg, Leiter Gästebetreuung hos Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten, svarede på denne anmeldelse, 30 marts 2016

Risskov, Danmark
98 anmeldelser
23 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 49 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 10 januar 2016

Egentlig er vi altd kørt forbi Vier Jahrezeiten og tænkt om 25 år er vi gamle nok til det sted. Vi har altid tænkt at aldersgennemsnittet var 70 år - men nu skulle det prøves og sikke en oplevelse. Hotellet er lige blevet gennemrenoveret, med stor respekt for stilen. Og lige præcis stil er der masser af på VJ - Det er så gennemført hele vejen igennem og der er bare noget over de gamle luksus hoteller nye design hoteller aldrig får - klasse! Personalet på et hotel som VJ er trænet i at du skal føle dig godt tilpas, ikke bare stå og se smart ud - servicen er i top, og jeg tror ikke at nogen opgave er for svær for dem, bare sig til. Det er et dyrt hotel, men ikke for et 5-stjernet... og værelserne, de er super flotte og masser af plads, man føler sig som en konge på det hotel. Vi kommer igen:-)

Værelsestip: Søudsigt, klart et must med den beliggenhed
  • Overnattede Januar 2016, rejste som et par
1 Tak, Lars S
HVJ_Hamburg, Leiter Gästebetreuung hos Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten, svarede på denne anmeldelse, 26 januar 2016

Hornslet, Danmark
64 anmeldelser
41 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 9 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 31 december 2015

Første ophold på dette skønne hotel, havde store forventninger, som absolut blev indfriet til fulde. Varm velkomst i receptionen, god parkerings og baggage service. Værelset var smagfuldt indrettet i gammel stil, men virker nyt. Udsigt over søen kan klart anbefales.

Værelsestip: Vælg et værelse med udsgit over søen
  • Overnattede December 2015, rejste som et par
Tak, Michael S

Køge, Danmark
13 anmeldelser
6 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 26 november 2015 fra mobile enheder

Vi tilbragte endnu en dejlig weekend på dette fantastiske nyrenoverede hotel ved den skønne Alster sø.
Enestående service fra det øjeblik vi ankom til vi rejste igen. Vi spiste fantastisk godt på hotellet, selv morgenmaden var en oplevelse!

Overnattede November 2015, rejste med familie
Tak, Susanneschimmel
HVJ_Hamburg, Leiter Gästebetreuung hos Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten, svarede på denne anmeldelse, 28 december 2015
Kære gæst

Mange tak for at dele dine personlige erfaringer vedrørende din seneste ophold på Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten.

Jeres komplimenter er en stor og intensiv motivation for vores medarbejdere og vi ser frem til at byde dig igen på Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten.

Hotel Vier Jahreszeiten Hamburg
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Hamborg
Park Hyatt Hamburg
Barcelo Hamburg
Nr. 31 af 320 i Hamborg
4.5 ud af 5 bobler 1.151 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten

Ejendom: Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten
Adresse: Neuer Jungfernstieg 9 - 14, 20354 Hamborg, Tyskland
Telefonnummer:
Beliggenhed: Tyskland > Hamborg > Neustadt
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Restaurant Roomservice Spa Suiter Lufthavnstransport
Hotelstil:
Nr. 1 forretningshotel i Hamborg
Nr. 1 spahotel i Hamborg
Nr. 1 romantisk hotel i Hamborg
Nr. 1 luksushotel i Hamborg
Nr. 3 grønt hotel i Hamborg
Nr. 5 familiehotel i Hamborg
Prisklasse (pr. overnatning): 1.651 kr.-3.027 kr.
Hotelklasse:5 stjerner — Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten 5*
Antal værelser: 156
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Expedia, Agoda, Hotels.com, Priceline og Booking.com, så du med ro i sindet kan reservere på Fairmont Hotel Vier Jahreszeiten. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Fairmont Vier Jahreszeiten
Fairmont Hotel Hamburg
Fairmont Hamburg
Hamburg Fairmont

Er dette din TripAdvisor-registrering?