Google
fra 23,86 $
fra 3,57 $
fra 298,21 $
Anmeldt d. 17. oktober 2020 fra mobile enheder

En bydel i Hamborg hvor priserne er noget billigere end midt Hamborg. En bydel med masser af barer, restauranter og lyserøde områder med letpåklædte piger hvis du ikke kommer for tidligt

Dato for oplevelse: oktober 2020
2  Tak, Bjarnewojo
Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Gå i de små sidegader ned mod havnen i stedet for, der er stemningen fantastisk, og man får øl og drinks til 1/2 pris af Reeperbahn.

Dato for oplevelse: august 2020
1  Tak, Kirstein74
Anmeldt d. 12. februar 2020 fra mobile enheder

Reperbahn er overvurderet og ikke specielt interessant. Bar eksotisk, frækt og spændende for 30-40 år siden, men ikke i dag.

Dato for oplevelse: februar 2020
1  Tak, Gogge1956
Anmeldt d. 3. november 2019 fra mobile enheder

Hvis man vil se en by fuld af liv er dette stedet en lørdag aften.
Lige nu gør de også klar til jul.
Her sker virkelig noget

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, Louise1979b
Anmeldt d. 16. oktober 2019 fra mobile enheder

Efter en god italiensk middag på Skt. Pauli, gik turen gennem Reperbahn, tirsdag aften - masser af "red light" barer - strip - mm. Ikke noget vi brugte tid på, dog interessant at se den massive tilstedeværelse...

Dato for oplevelse: oktober 2019
1  Tak, 658j_rgenc