“Autentisk italiensk. ”

Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Neustadt
Anmeldt 27. november 2017 fra mobile enheder

Fik rigtig god frokost , skøn tomatsuppe og pasta. Meget billigt.sød og venlig betjening.Stedet er ganske lille, ligger centralt.

Tak, mate0s15

Anmeldt 7. april 2017 fra mobile enheder

Lille og hyggeligt sted.
Det kan kun anbefales.
Deres tomatsuppe smager rigtig godt, og gode pizzaer.
Også det billigt, vi kommer helt sikkert forbi igen, næste gang vi er i Hamborg

Tak, Kirstein74
Anmeldt 8. maj 2016 fra mobile enheder

Besøg endelig denne hyggelige italienske restaurant. De laver den bedste tortellini, jeg nogensinde har smagt. Deres antipasti og pizzaer kan også anbefales.

Tak, Søren R
Anmeldt 31. oktober 2015 fra mobile enheder

Lille hyggelig restaurant med ægte italiensk mad og god stemning.
God betjening og kort ventetid på maden.
Er et besøg værd.

Tak, Nikolaj E
Anmeldt 26. juli 2015

Dette er en rigtig italiensk restaurant både med hensyn til stemning og mad. Personalet er italiensk og nyder at tale italiensk når chancen byder sig.

Tak, PV-Denmark

Rejsende, der kiggede på Ristorante da Donato, kiggede også på

Har du været i Ristorante da Donato? Fortæl om dine oplevelser!