“En skuffelse...”

nr. 57 af 4.174 Restauranter i Hamborg
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Reservationer
Anmeldt 16. februar 2017 fra mobile enheder

Vi var blevet anbefalet stedet, så vores forventninger var store. Vi bestilte Saliba Mazza menu til 43 € pr person. Der var rigeligt med mad alt for meget- 20 servinger. Desværre var der intet, der var ud over det sædvanlige. Prisen er efter vores mening alt for høj til kvaliteten. Vi har spist meget bedre og billigere i Hamborg. Størst var vores skuffelse dog over kvaliteten. Vi kommer ikke igen.

Dato for besøg: februar 2017
Tak, 686anetteh

Anmeldt 12. februar 2017 fra mobile enheder

Suverænt autentisk Syrisk mad og restaurant. Prøv Saliba Mazza forret med 16 platter til deling. Umpff det er underværker

Dato for besøg: februar 2017
Tak, Lars S
Anmeldt 9. august 2016 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad, stemning, betjening og pris.
Hvis man vil prøve lidt nyt er det her stedet, vi bestilte deres lokale forretter og fik en masse små skåle med forskellige- især vegetariske retter, alt smagte godt. Stemningen og betjeningen på stedet var også helt i top!

Tak, Julie P
Anmeldt 29. juli 2016

Min kæreste og jeg valgte menuen på første side i menukortet. Vi fik over 20 serveringer af forskellige utroligt smagfulde og pæne retter. En god blanding af vegetarisk og kød retter. Det var en dejlig oplevelse, og vi kommer helt sikkert igen næste gang vi er i Hamborg.

Tak, Dennis G
Anmeldt 25. juli 2016 fra mobile enheder

Fantastisk mad. Ikke verdens hyggeligste sted. Kan klart anbefales. Prøv evt. muligheden for de mange små retter.

Tak, Peter R

Rejsende, der kiggede på Saliba, kiggede også på

Har du været i Saliba? Fortæl om dine oplevelser!