“God beliggenhed ”

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

God mad.
Lidt dyr.
Rigtig god beliggenhed.
Ekstrem dårlig service, man kunne dårligt nok nå at tygge af munden, inden man skulle forlade bordet, så det næste hold kunne komme til....

Tak, Kirstein74

Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Pø en regnvåd søndag skulle vi finde lidt frokost og valget faldt på Melange, hvilket var et godt valg.
Vi fik hurtigt anvist et bord og fik en serviceminded og imødekommende tjener.
Maden kom hurtigt og var rigtig god.

Tak, Lone_Frank_Nielsen
Anmeldt 12. februar 2020 fra mobile enheder

Vi skulle bare finde noget. Vi havde været samme sted for 10 år siden, hvor det havde været godt. Det var det ikke mere. Maden ligegyldig. Tjenerne langsomme og ligeglade - og da vi skulle betale, var en af dem insisterende i forhold til drikkepenge. Det fik han så - og det var så også den eneste gang, han var interesseret i os. Der findes heldigvis andre steder i byen.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, mortent3
Anmeldt 30. november 2019 fra mobile enheder

Vi fik bestill burger ( Cheeseburger og BBQ burger) de var tørr og oversteget. Service var jaaa ikke der hvertfald.. Tjener faret rundt ligsom de vist ikke hvad de lavede.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Stebbi_87
Anmeldt 26. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi fik hurtigt anvist bord, og en sød servitrice fik taget imod vores bestilling. Hurtig levering af drikkevarer og lidt brød med friskost. Dejligt brød som ikke var tørt. Maden kom også pænt hurtigt, og var dejligt tilberedt. Eneste minus var en del små fluer som man lige skulle kigge efter inden man drak fra sit glas.
Alt i alt et godt besøg.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Vigga P

Rejsende, der kiggede på Melange, kiggede også på

Har du været i Melange? Fortæl om dine oplevelser!