Planten un Blomen-parken
Book på forhånd
Hvorfor skal du booke på Tripadvisor?
  • Højdepunkter for turen og hele turplanen
  • Let online reservation
  • Laveste garanterede pris

Google
Sådan kan du opleve Planten un Blomen-parken
fra 15,49 $
Anmeldt d. 28. juli 2020 fra mobile enheder

Der var rigtig mange blomster og græs var også flot, tak til dem der passer på det. Og der er nogle rent toilette der

Tak, MongDieb
Anmeldt d. 8. juli 2020 fra mobile enheder

Helt fantastisk park. Virkelig smuk især den japanske del. God park at tage børnene med i. Flotte toiletter.

1  Tak, Lone H
Anmeldt d. 6. juli 2020 fra mobile enheder

Dejlig tur, hvor man kan se de lokale slappe af og børne leger i haven og i vandbassinerne. Nød at vandre rundt og sidde lidt på en bænk.
En klar anbefaling til lidt afslapning.

Tak, Steen Rosborg M
Anmeldt d. 22. februar 2020 fra mobile enheder

Bruger parken, som gennemgang til messehallerne. Går dog gerne en omvej, for at nyde stilheden. Har dog kun været i parken om vinteren. Kunne forestille mig, at den er rigtig flot om foråret/sommeren.

Dato for oplevelse: februar 2020
1  Tak, 139mettes
Anmeldt d. 15. november 2019 fra mobile enheder

Dejligt sted til gåture og afslapning.
Vi har besøgt parken på alle årstider og der er altid smukt. Kan anbefales hvis man trænger til en pause.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, ckkc76