International Maritime Museum

Sådan kan du opleve International Maritime Museum
fra 23,85 $
fra 178,14 $
Anmeldt d. 7. februar 2020

Et fantastisk indblik i skibsfartshistorien rigtig fint museum. Flot bygning. Sæt gerne en hel dag af til dette besøg.

Dato for oplevelse: februar 2020
1  Tak, Birgitte Y
Anmeldt d. 27. januar 2020 fra mobile enheder

Det maritime museum er et stort museum på 9 etager. Man skal være mere end interesset i det maritime for at få noget ud af museet da der er mange ting men for lidt information og egentlig ikke særligt interessant.

Dato for oplevelse: januar 2020
Tak, ThomasN1229
Anmeldt d. 19. oktober 2019 fra mobile enheder

Jeg nød virkelig besøget på dette museum. Jeg interesserer mig meget for maritime forhold og satte stor pris den de store men alligevel veldisponerede udstillinger. Det er stort men ikke uoverskueligt. Museet fortæller historierne godt. Jeg er meget glad for mit besøg.

Dato for oplevelse: oktober 2019
3  Tak, Jacob K
Anmeldt d. 17. november 2018 fra mobile enheder

Vi var der for første gang og der er rigtig meget at kigge på. Der er 9 etager virker som om de vil fortælle alt. Men glemmer at fortælle historien men bare viser en masse ting

Dato for oplevelse: november 2018
1  Tak, LasseB119
Anmeldt d. 7. november 2018

Besøgte det først i November 2018. Det første der slår mig at det er at det ligger på et stort antal kvadratmeter. Og der er også meget at se. Men jeg syntes ikke rigtigt jeg fanger den maritime stemning. Det er som om man ikke rigtigt kommer ud over rampen, med historien om hvordan det er at være til søs. Det er selvfølgelig en subjektiv oplevelse. Afsæt 3 timer til besøget. Der ligger en cafe / restaurant i underetagen. Der kan jeg anbefale at man spiser sin frokost eller blot drikker et godt glas... Særligt hvis man komme til at side uden for

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, svenderikwinterfeldt