“God mad”

Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Kvarter: Neustadt
Anmeldt 12. december 2017 fra mobile enheder

Vi spiste bruschetta og spaghetti carbonara. Fik en rigtig god rødvin hertil. Det smagte dejligt. Meget venligt personale.
Meget lille sted, men der er plads til mange mennesker. Meget lille bord. Man kunne godt ønske sig lidt mere plads. Ret højt støjniveau.

Tak, hanneogleo

Anmeldt 25. november 2017 fra mobile enheder

Der er meget lang ventetid, og ingen service til de ventende gæster. Selvom man har reserveret et bord er det bestemt ingen garanti for at man får er et. Bestemt ikke et sted jeg vil anbefale trods de gode anmeldelser...

Tak, Thomas B
Anmeldt 11. marts 2017 fra mobile enheder

Rigtig italiensk pizza! Ingen kebab, ananas eller andet pjat. Venlig betjening og hyggelig udendørs servering.

Tak, br8240
Anmeldt 30. september 2016 fra mobile enheder

Et mindre men godt sted hvor jeg gerne kommer igen. Festlig stemning, gode og meget store pizza. Et anderledes sted, med et rigtig hyggelig miljø

Tak, Per H
Anmeldt 25. maj 2016

I Ditmar-Koel-Strasse ligger Luigi's - et autentisk italiensk pizzaria med KÆMPE pizzaer med ultratynde bunde og delikat fyld!

Stemningen er uden tvivl til en dobbelt 5'er ;-) Man kan godt stå og vente 15-20 min på et bord, men så får man bare noget at drikke fra baren - og tro mig ... det er ventetiden værd :-)

Hvis man overhovedet kan spise mere, så er der lækker italiensk is at gå ombord i :-)

Luigi's kan på alle tænkelige måder VARMT anbefales!!!

1  Tak, CarinaD-R-J

Rejsende, der kiggede på Luigi's Pizzeria & Pasteria, kiggede også på

Hamborg, Tyskland

Har du været i Luigi's Pizzeria & Pasteria? Fortæl om dine oplevelser!