“Fantastisk mad og service”
Anmeldelse af Casa Di Roma

Casa Di Roma
nr. 109 af 3.733 Restauranter i Hamborg
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk, Særlige lejligheder, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: St. Georg

Virkelig fantastisk mad og betjening. Alt var bare i top. Forret, hovedret, dessert, grappa og vin. Top klasse og virkelig lækkert.

Tak, Lone H

Dejlig italiensk restaurant med helt uovertruffen god service og rigtig dejlig mad. De har er stort menukort og derudover en række specials, som tjeneren forklarer om. Vi fik god tid til at vælge efter præsentation af retterne. Vinkortet er omfattende.
Vi fik lækkert brød, olie og balsamico og oliven til aperitif.
Vi fik en lækker laksetatar med avocadocreme til forret og hhv. Risotto, grillede kæmperejer og seared tun til hovedret og alle retter var fantastiske - tilberedt perfekt.
Det anbefales at booke bord på forhånd, da stedet er godt besøgt. Vi kommer gerne igen.

Tak, Lone_Frank_Nielsen
Anmeldt 30. juni 2020 fra mobile enheder

Fantastisk mad super god betjening
Vi spiste aftensmad to dage kan varmt anbefales vi havde to dejlige oplevelser prøv deres Steak.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, MSkyum
Anmeldt 25. november 2019

Service og mad er altid i top. Prisen passer til den gode mad. Vi er trods måske 20 besøg aldrig gået skuffet der fra.....

Dato for besøg: november 2019
Tak, Søren Lange A
Anmeldt 22. september 2019 fra mobile enheder

Stedet er okay hyggeligt og maden er sådan set også udemærket. Men tjenerne er griske og den regning du ender med at få er alt for høj ift. oplevelsen og maden. Det virker som om de snyder kunderne og sælger menuer ind uden at oplyse priser. Derudover ligger de selv drikkepenge på regningen. Det er sgu da flapet. Jeg kommer ikke igen.

Dato for besøg: september 2019
Tak, 616s_renn

Rejsende, der kiggede på Casa Di Roma, kiggede også på

Har du været i Casa Di Roma? Fortæl om dine oplevelser!