“Fantastisk mad super god betjening”
Anmeldelse af Casa Di Roma

Casa Di Roma
nr. 109 af 3.733 Restauranter i Hamborg
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Særlige lejligheder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: St. Georg
Anmeldt 30. juni 2020 fra mobile enheder

Fantastisk mad super god betjening
Vi spiste aftensmad to dage kan varmt anbefales vi havde to dejlige oplevelser prøv deres Steak.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, MSkyum

Anmeldt 25. november 2019

Service og mad er altid i top. Prisen passer til den gode mad. Vi er trods måske 20 besøg aldrig gået skuffet der fra.....

Dato for besøg: november 2019
Tak, Søren Lange A
Anmeldt 22. september 2019 fra mobile enheder

Stedet er okay hyggeligt og maden er sådan set også udemærket. Men tjenerne er griske og den regning du ender med at få er alt for høj ift. oplevelsen og maden. Det virker som om de snyder kunderne og sælger menuer ind uden at oplyse priser. Derudover ligger de selv drikkepenge på regningen. Det er sgu da flapet. Jeg kommer ikke igen.

Dato for besøg: september 2019
Tak, 616s_renn
Anmeldt 26. august 2019 fra mobile enheder

Så var det tiden til det 4. besøg og vi blev ikke skuffet. Som altid lækkert mad og vinen serveret i de skønne lokaler. Prøv deres lampchop - de smager fantastisk.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Janbendorf
Anmeldt 19. april 2019 fra mobile enheder

Vi har idag haft en fremragende middag på casa DI Roma, venlig og nærværende betjening og fremfor alt særdeles velsmagende mad. Stedet kan varmt anbefales til både familie og forretningsmiddage

Dato for besøg: april 2019
1  Tak, danu485

Rejsende, der kiggede på Casa Di Roma, kiggede også på

Har du været i Casa Di Roma? Fortæl om dine oplevelser!