“Virkelig ringe mad!”

Velegnet til: Barhygge
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Sternschanze
Anmeldt 26. januar 2020

Vi havde efter gode anmeldelser glædet os til at spise på Bullerei. Vi havde samlet appetit og glædede os til at sætte tænderne i deres spareribs. Prisen er lidt til den høje side, men vi var overbeviste om at det skyldtes lækker mad sammenlagt med de hyggelige omgivelser og venligt personale.
Men alene pga. maden, kan vi ikke give stedet mere end 1 stjerne. Spareribsene var udemærket tilberedt, men desværre marineret i en marinade med kanel. KANEL!!?? Det har, efter vores mening, aldrig hørt hjemme på spareribs. Og slet ikke uden at det skal oplyses på menukortet. Til kødet blev serveret tre små kartofler (mærkeligt, kartofler er jo ikke dyre) og verdens sureste kålsalat. Næsten uspiselig.
Kan IKKE anbefales!

Tak, Karen789689

Anmeldt 19. april 2019 fra mobile enheder

Sikke et fantastisk hyggeligt sted. Sad ude i solen og nød drinks. Kommer helt sikkert igen en anden gang

Dato for besøg: april 2019
Tak, 97beritj
Anmeldt 6. april 2019 fra mobile enheder

Superfint og hyggeligt miljø. Lækre hjemmelavede læskedrikke. Ok frokostsalat. Også fint om aftenen. Har været her en anden gang hvor vi fik burger.

Dato for besøg: april 2019
Tak, louisejborg
Anmeldt 5. januar 2019

Meget hyggeligt sted. Lækker burger og bagefter dejlige drinks, da der var så hyggeligt at vi valgte at blive, frem for at finde et andet sted.
Betjeningen var der Inter at udsætte på.

Dato for besøg: december 2018
Tak, Sunshine724093
Anmeldt 11. juni 2018 fra mobile enheder

Maden er OK men levede ikke helt op til forventningerne. Servicen var dog helt utrolig ringe. Vi havde først bord kl 21 så måske var tjeneren træt for hun var på ingen måde imødekommende for spg og glemte flere bestillinger.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Søren J

Rejsende, der kiggede på Bullerei, kiggede også på

Har du været i Bullerei? Fortæl om dine oplevelser!