“Gode drinks!”

Velegnet til: Barhygge
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Frokost, Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Sternschanze
Anmeldt for 22. oktober 2017 fra mobile enheder

Var her til drinks med en flok venner. God betjening, chekket atmosfære og velbalancede drinks. Lidt i den dyre ende, men det er bestemt også et af de finere steder i kvarteret.

Tak, Nikolaj B

Anmeldt for 5. juni 2017 fra mobile enheder

Vi kom 5 voksne en lørdag uden reservation. Fik bord efter 15min, og god service. Fik en del af deres drinks, de var gode(lidt dyre). Vi fik alle lækkert kød med forskelligt tilbehør. En super god aften...

Tak, Lasse S
Anmeldt for 15. april 2017 fra mobile enheder

Meget imødekommende personale. Sjov indretning og sjov servering fra grøn indkøbsvogn med ringeklokke.. vi gik rigtig dejlig og veltillavet mad. Børnene blev meget vel modtaget. Det er et godt sted for alle.

Tak, abd13
Anmeldt for 24. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi sad ude, hvor der er et sandt leben - sjov og afslappet atmosfære. Vi fik nogle meget store burgere, der klart kan anbefales. Betjeningen havde travlt og der var ikke det store overskud til at være høflige og imødekommende, så det tog lidt tid at få plads.

Tak, Mette F
Anmeldt for 4. september 2016 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted og rigtig god placering . Betjeningen var ikke helt god men ok . Lidt dyre drikkevarer

Tak, Palle T

Rejsende, der kiggede på Bullerei, kiggede også på

Har du været i Bullerei? Fortæl om dine oplevelser!