Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (1.281)
Filtrer anmeldelser
1.282 resultater
Medlemsvurdering
606
498
120
32
26
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
606
498
120
32
26
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 1.282 anmeldelser
Anmeldt d. 9. februar 2020

Dejligt når vi flyver fra Hamborg Lufthavn, så er ferien i gang. Lækker morgenmad og generelt god service. Personalet er altid høflige og hjælpsomme. Parkering let og bekvemt. Kan varmt anbefales, det er ikke sidste gang vi er der.

Dato for ophold: februar 2020
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, wsoren830640
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HamAirport, Manager hos Radisson Blu Hotel, Hamburg Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. april 2020
Google Oversæt

Dear guest,

thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote.

We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day.

So thanks for your kind words and we look forward to seeing you again.

With kind regards,

Conrad Geske
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. februar 2020

I f.m. Rejse sydpå havde vi en overnatning fra 23/1-24/1 og ved hjemkomst fra 31/1-1/2. Ved 1. Overnatning ville vi have en irish-coffee i baren. Bartenderen så meget uforstående på os, kendte ikke denne drink, en anden gæst viste bartenderen et foto, hjalp ikke, men vi kunne få en kop kaffe med whisky i og ikke andet. Vi synes det er uprofessionelt at man ikke kender en irish-coffee.
Ved 2. Overnatning ville vi spise i restauranten. Tjeneren meddelte at der ikk3 var ledige borde, vi kunne evt. komme senere. Gik på værelset og så man kunne bestille room-service. Vi gik derfor retur til restaurant og kunne pludselig få et bord. På bordet lå eet sæt bestik. Bestilte vand, en flaske hvidvin og to pizzaer. Tjeneren kom med en flaske vand men ingen glas!, disse måtte vi rykke for og så kom de da endelig. Pizzaer kom men ingen vin, begyndte at spise, stadig ingen vin, fik fat i en tjener der sagde den var på vej, stadig ingen vin, rykkede en gang til, stadig ingen vin og til sidst måtte vi spørge om vi kunne nå st få vinen inden vi var færdige med at spise, så skete det endeligt noget og vinen kom med en stor beklagelse for ventetiden (vi var på dette tidspunkt halvfærdig med at spise). Tjenerne løb i vore øjne rundt som en flok forvirrede høns. Der er grundlag for opstramning mm. Tak til den der serverede vinen og gav dessert som kompensation.
På trods af nærhed til lufthavn vil vi uden tvivl vælge et andet hotel en anden gang.

Dato for ophold: januar 2020
1  Tak, R6116OWerikb
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HamAirport, Geschäftsführer hos Radisson Blu Hotel, Hamburg Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. april 2020
Google Oversæt

Dear Guest,

thank you very much for making time to give us feedback. I’m sorry to hear you had such a frustrating experience, but I really appreciate you bringing this issue to my attention.

We always aim to deliver a great experience. We are gutted when we miss the mark! Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again.

I hope that you will give us another chance and look forward to welcoming you back to our hotel soon.

With best regards,

Conrad Geske
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. januar 2020

Rigtig dejligt hotel. Super centralt i forhold til tog og fly. Hotel og værelser i top. Meget venlig og serviceminded betjening
Parkering foregår desværre til lufthavnspriser, hvilket er alt for dyrt.

Dato for ophold: december 2019
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, PerBruunAndersen
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
HamAirport, Manager hos Radisson Blu Hotel, Hamburg Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. april 2020
Google Oversæt

Dear guest,

thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote.

We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day.

So thanks for your kind words and we look forward to seeing you again.

With kind regards,

Conrad Geske
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 23. september 2019

Rent og roligt hotel, god service og morgenmad. Værelset var rummeligt og havde en dejlig stor seng. God og venlig service fra receptionen. Beliggenheden er perfekt i forhold til lufthavnen og til begivenheder i det nordlige Hamborg

Dato for ophold: september 2019
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
Tak, jsoren634278
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Conrad Geske, Geschäftsführer hos Radisson Blu Hotel, Hamburg Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. september 2020
Google Oversæt

Sehr geehrter Gast,

vielen Dank dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihre Erfahrungen bei uns zu teilen. Es freut mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genießen konnten.

Wir vom Radisson Blu Hamburg Airport freuen uns schon Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen,

Conrad Geske
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 14. juli 2019

Fine og rene værelser. Super beliggenhed, når man skal med en tidlig flyver. Ingen larm overhovedet. Stor hjælpsomhed mht. barneseng på værelset. Restauranten var elendig, men dyr. Kun præfabrikerede pizzabunde med dårligt fyld.

Dato for ophold: juli 2019
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, vniels322443
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
RadissonBlu H, Guest Relations Manager hos Radisson Blu Hotel, Hamburg Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juli 2019

Kære gæst,

Tak for din bedømmelse. Vi er meget ked af at du var skuffet over tjenesten og udvælgelsen i vores restaurant, også at du var utilfreds med værelset og indretningen. Tilfredsheden af vores gæster er meget vigtigt for os. Vi beklager, at din oplevelse har været så skuffende og håber at se dig igen i et af vores hoteller. Har du spørgsmål eller forslag, kan du til enhver tid kontakte os.

Med venlig hilsen

Michelle
Radisson Blu Hotel Hamburg Airport Team

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser