“Fin mad til en fin pris”
Anmeldelse af Nagel

Nagel
nr. 127 af 3.716 Restauranter i Hamborg
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: St. Georg
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Hvis man er i nærheden af banegården, er det er godt sted at spise tysk mad. Der er både schnitzel og fisk på menuen, og priserne er meget rimelige.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Mikkel Stouby P

Anmeldt 12. maj 2016 fra mobile enheder

Nagel er en super original og enormt hyggelig restaurant/bierstuge enormt centralt i Hamburg, løbet ved hovedbanen.. Indenfor får man følelsen af en tysk bierstuge og tjenerne er travle men altid gode for en kommentar, en hurtig snak eller lidt danske gloser.. Maden er tysk og de lover ikke mere end de kan holde, hverken rigtig dyrt eller rigtig billigt.. Vil klart anbefale til nogle der skal opleve tysk mad som Mutter lavede den

Dato for besøg: maj 2016
Tak, 149casperj
Anmeldt 1. maj 2016 fra mobile enheder

Vi fulgte tippet fra Tripadvicer og besøgte denne knejpe som oser af god karma. Dejlige tyske menuer til fornuftige priser. Vi vil gerne komme igen.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Tonkitrip
Anmeldt 25. marts 2016 fra mobile enheder

Meget hyggeligt og autentisk sted. Det siges at de også laver dejlig mad, men vi prøvede kun deres øl. En super skøn swartsbier og tilmed deres egen bryg. Selve stedet ligner lige præcis hvordan jeg forstiller mig en bierstubbe. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, khl060877
Anmeldt 16. februar 2016

Nagel tog vi til for at mindes min far, der altid kom der hver gang han var i Hamborg. Træfsikkert sted. Folk i alle aldersgrupper kom der. Stemning. Tykke egetræsborde, gammel sikker stil. Rimelig hurtig betjening.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, GucciHelle

Rejsende, der kiggede på Nagel, kiggede også på

Har du været i Nagel? Fortæl om dine oplevelser!