“Hyggeligt og fair priser”
Anmeldelse af Prego

Prego
nr. 286 af 4.069 Restauranter i Hamborg
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Hamburg-Altstadt
Anmeldt for 16. november 2017

Vi spiste en hurtig frokost med Pizza og Pasta.
God betjening og dejlig mad i hyggelige lokaler.

Kan godt anbefales

Tak, Sanja A

Anmeldt for 22. oktober 2017 fra mobile enheder

Cafeen ligger centralt ved gågaden og har inde-og udeservering.
Værten ved indgangen virkede ikke specielt interesseret i os, men tjeneren derimod var vældig opmærksom og venlig.

Cafeen laver primært italienske retter (pizza/pasta/fiskeretter).
Vi fik begge pizza (nr. 15 og 16), og de var super gode.
Begge pizzaer kostede 12 EUR, en 0,5 l øl kostede 4,5 EUR og en 0,25 l vand kostede 3,4 EUR.

Tak, Qattes
Anmeldt for 21. oktober 2017 fra mobile enheder

Vi havde passeret Prego flere gange under vores ophold og besluttede at spise der den sidste aften. Det fortrød vi ikke. Sødt personale, fornuftig mad og meget fornuftige priser. Det eneste minus var at parmaskinken som var på den ene pizza var meget fed. Køkkenet burde have fjernet noget af fedtet inden det blev lagt på.

Lad jer ikke skræmme væk af at der kan se lidt proppet ud. Der er en stor underetage med god plads.

Tak, Heidi J
Anmeldt for 13. august 2017 fra mobile enheder

Okay service og hurtig ekspedition, maden kom meget hurtig. Klassisk italiensk kort og retter.

Maden var fin og meget rimelige priser, intet exceptionelt men fint til en hurtig frokost.

Kæmpe minus at det virkede til at der var for travlt til at gøre rent, der var spindelvæv og støv i de chiliplanter der står midt i restauranten. Og desuden pletter på søjlerne samt salt og peberkværnen.

Tak, MorphosDK
Anmeldt for 3. juli 2017 fra mobile enheder

Meget hyggeligt sted, super servicemindede servitricer, fantastisk mad, mere end fornuftige priser - Klart bedste Pizzaria i Hamburg af dem jeg har prøvet.
Bestemt et besøg værd.

1  Tak, Morten P

Rejsende, der kiggede på Prego, kiggede også på

Hamborg, Tyskland

Har du været i Prego? Fortæl om dine oplevelser!