“Rimeligt”

Velegnet til: Forretningsmøder, Store grupper, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Efter lukketid, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: St. Pauli
Anmeldt 24. august 2017

Overraskende location. Sjovt at komme ind i fin og hyggelig restaurant ovenpå et Inco-agtig kødvarehus. Dårlig akustik, selvom der kun var halvt fyldt måtte vi næsten råbe til hinanden.
Betjeningen helt uden fornemmelse for at byde velkommen, forklare om restaurant/menukort osv. Vi fik bare kortet stukket i hånden og næste rigtige kontakt med tjeneren var ved betalingen.
Rigtig godt og ambitiøst vinkort med fantastiske priser i forhold til danske restauranter - skønt.´

Lækre østers til forret.

Bøf (400 g Ribeye) var smukt stegt. Kan ikke være helt sikker, men er næsten sikker på at de bruger sous vide (forkogning i vakuumposer) for kødet var helt ensartet lyserødt under den tynde stegeskorpe. Smagte fint, men for en restaurant med de kød-ambitioner bør de nok stege på gammeldags måde. Tilbehøret var godt, men den megen larm og det lidt skuffende kød havde sænket stemningen lidt.

Vi bestilte "forskellige franske oste" til dessert. Tjeneren kom med dem, stillede dem på bordet og gik igen. Vi kaldte hende tilbage, for det ville da være rart at høre, hvilke oste vi havde fået. Det vidste hun desværre ikke. Jeg foreslog (skal det virkelig være nødvendigt) at hun spurgte i køkkenet... måske?
Hun kom tilbage og sagde: Dette er en camembert, denne er komælk, denne er gedemælk og de andre er vist nok mixed,
Vi gav op på at få bedre forklaring. De smagte fint.

I starten var tjeneren kommet med forkert tilbehør (en bagt kartoffel). Vi sagde, at den havde vi ikke bestilt. Hun undskyldte og ville komme med det rigtige, men om vi ville have den alligevel? Vi ville da gerne smage den og beholdt den. Da regningen kom, var den skrevet på! Dårlig stil. Fair nok, at vi ikke havde decideret aftalt at vi bare fik den, men helt ærligt. Jeg gjorde opmærksom på det, for jeg syntes på nuværende tidspunkt at det var en dyr aften i forhold til kvaliteten. Hun sagde, at vi have sagt at vi gerne ville have den og derfor skulle vi betale.
Jeg blev lidt mere stram i betrækket, og til slut sagde hun at hun selvfølgelig trak de 3,50 euro fra. Ja, det er et lille beløb, men på det her niveau skal man ikke have ødelagt aftenen af den slags bump i service.

Vi kommer ikke igen, men sjovt sted at have prøvet.

Tak, Dr3000

Anmeldt 12. august 2017 fra mobile enheder

Fantastisk restaurant,virkelig at besøge, Alt i særklasse
Virkeligt et besøg værd , nok den BESTE BØF vi nogen smagt

Tak, peter456758
Anmeldt 29. september 2016 fra mobile enheder

Rigtigt god mad, god vin og overraskende lokaler
Lad jer ikke narre af bygningen udefra.
Kommer gerne igen

Tak, Karsten N
Anmeldt 13. november 2015

Skøn mad, opmærksom og venlig betjening der både lyttede og fortalte inspirerende. Gad godt opleve restauranten ved middagstid, når der også er travlhed i engrosvirksomheden.

Tak, 661carstend
Anmeldt 13. december 2014

Har spist på Delta bistro 4-5 gange efterhånden. Altid super kød i rigtig fornuftigt prisleje.
Betjeningen er noget middelmådig, men det ødelægger bestemt ikke helhedsindtrykket.

• Stemning
Tak, Anders M

Rejsende, der kiggede på Delta Bistro, kiggede også på

Hamborg, Tyskland

Har du været i Delta Bistro? Fortæl om dine oplevelser!