“Kano godt ”

Velegnet til: Forretningsmøder, Store grupper, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Reservationer
Kvarter: St. Pauli
Anmeldt 12. august 2017 fra mobile enheder

Fantastisk restaurant,virkelig at besøge, Alt i særklasse
Virkeligt et besøg værd , nok den BESTE BØF vi nogen smagt

Tak, peter456758

Anmeldt 29. september 2016 fra mobile enheder

Rigtigt god mad, god vin og overraskende lokaler
Lad jer ikke narre af bygningen udefra.
Kommer gerne igen

Tak, Karsten N
Anmeldt 13. november 2015

Skøn mad, opmærksom og venlig betjening der både lyttede og fortalte inspirerende. Gad godt opleve restauranten ved middagstid, når der også er travlhed i engrosvirksomheden.

Tak, Carsten D
Anmeldt 13. december 2014

Har spist på Delta bistro 4-5 gange efterhånden. Altid super kød i rigtig fornuftigt prisleje.
Betjeningen er noget middelmådig, men det ødelægger bestemt ikke helhedsindtrykket.

• Stemning
Tak, Anders M
Anmeldt 6. maj 2014

Stedet er meget autentisk idet det ligger direkte ovenpå en kød engros handel. Menukortet bestod af mange forskellige bøffer. Tjeneren, en ældre herre, var alt andet end serviceminded. Han virkede nærmest som om vi var til besvær og gad absolut ikke forklare om deres forskellige bøffer, men henviste blot til beskrivelse i menukortet.
Maden var dog rigtigt god og jeg kunne godt finde på, at besøge restauranten igen

Tak, Morten6400

Rejsende, der kiggede på Delta Bistro, kiggede også på

Hamborg, Tyskland
Hamborg, Tyskland

Har du været i Delta Bistro? Fortæl om dine oplevelser!