“Godt - rigtigt godt!”

nr. 8 af 4.203 Restauranter i Hamborg
Velegnet til: Store grupper, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 24. april 2017

Super hyggeligt lille sted med dejlig, afslappet stemning. Meget lækker mad, og super betjening. Kommer helt sikkert igen!

Dato for besøg: april 2017
Tak, ckoefoed

Anmeldt 13. april 2017 fra mobile enheder

Virkelig en super oplevelse. Kom lidt sendt, men der blev hurtig lavet et bord til os, 6 personer. Maden man får er lavet med "kærlighed" og smager virkelig fantastisk.
Godt med smør og fløde, er nok ikke et sted man skal vælge hvis man er på kur, men skal vælge det hvis man ønsker en smags oplevelse.

Dato for besøg: april 2017
Tak, torbenb172
Anmeldt 5. marts 2017 fra mobile enheder

Igen en udsøgt madoplevelse hos Sagners. Hyggelig uformel atmosfære og fantastisk mad til lav pris. Vi bestilte alle 4 samme ret, men Fru Sagner mente at det var for kedeligt, så vi endte med forskellige fiskeretter til deling. En rigtig god beslutning. Vi kommer bestemt igen.

Dato for besøg: marts 2017
1  Tak, henrikg998
Anmeldt 18. november 2016 fra mobile enheder

Sagners er en lille hyggelig god restaurant, -ikke meget set udefra, -men når man kommer ind .............

Vi besøgte Sagners den 15. og 16. november.

Første aften fik vi en rigtig god Starter og en Wiener Snitzel, som bare var helt i top.
Efter en positive oplevelse, besluttede vi, at bestille bord til næste aften, -og vi blev ikke skuffede.
Vi fik den samme Starter som aftenen før, samt en velsmagende Rødspætte og en dejlig Dessert.

Sagners er en lille restaurant, med 8/9 borde, stille og rolig og en afslappet betjening.

Vi kommer helt sikkert igen, -og det så snart som muligt.
Randi og Nils Hartmann

Dato for besøg: november 2016
Tak, Nils H
Anmeldt 23. oktober 2016 fra mobile enheder

Udefra ligner det måske et lille og kedeligt sted. Men der er så hyggeligt.
Venlig og imødekommende betjening og lækker schnitzel Der var højstol til vores datter og de lavede en lille børnevenlig ret til hende.

Dato for besøg: oktober 2016
Tak, 572cathrinec

Rejsende, der kiggede på Sagners Bistro Restaurant, kiggede også på

Har du været i Sagners Bistro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!