“Stor anbefaling herfra - lækker mad, flotte omgivelser og god betjening!”
Anmeldelse af Bootshaus Grill und Bar

Bootshaus Grill und Bar
Reservér bord
søn. 26/9
20:00
nr. 7 af 3.722 Restauranter i Hamborg
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Meget gennemført sted, med super dejlig mad! Helt fantastisk indretning og meget originalt. Betænksomt personale, som tog sig tid og hyggesnakkede meget med os.
Deres drinkskort er virkelig flot og det var rigtig svært at vælge. Vi fik fire drinks og de smagte alle sammen godt. Der var nogle billeder tilknyttet til hver enkelt drink og vi fik at vide, at vi skulle vælge efter hvilket billede der tiltalte os mest. Det var en ret fin detalje.
Vi fik tatar til forret og det smagte helt vanvittig godt. Til hovedret fik vi begge bøf, fritter, mac n’cheese, stegte champignoner og bearnaise. Der var rigeligt mad og ikke en finger at sætte på smagen. Til hovedretten fik vi en Barbera d’Alba, som smagte godt og var fin til prisen. De har et stort vinudvalg.
Kæmpe anbefaling herfra - vi kommer igen!

Tak, christinemA2654VX

Anmeldt 3. juli 2021 fra mobile enheder

Perfekt forret (bøf tatar) og hovedretter fisk og bøf. Super opmærksom personale der fik det hele til at spille sammen. Bestemt et besøg værd.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 321Thomas
Anmeldt 15. oktober 2020 fra mobile enheder

Virkelig en fantastisk oplevelse og det lækreste mad. Personalet var så opmærksomme på alle gæster og havde overskud til at reagere på det mindste. Dette sted kommer vi bestemt gerne tilbage til og de får vores varmeste anbefalinger.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, 930piah
Anmeldt 18. september 2020 fra mobile enheder

Virkelig godt sted og værd at prøve. Vi havde ikke reserveret bord men tog chancen da tripadviser rated dem gode og det svigtede ikke. Så lækkert og god betjening

Dato for besøg: september 2020
Tak, Engmarken12
Anmeldt 3. august 2020

Høj kvalitet og minder meget om vores MASH restauranter i Danmark. God betjening med et glimt i øjet og bøffer og tilbehør lige som det skal være. God udvalg ag vine og cocktails. Husk at bestille bord.

3  Tak, pedera340

Rejsende, der kiggede på Bootshaus Grill und Bar, kiggede også på

Har du været i Bootshaus Grill und Bar? Fortæl om dine oplevelser!