“Kæmpe oplevelse”

søn. 6/12
20:00
nr. 4 af 3.747 Restauranter i Hamborg
Anmeldt 3. august 2020

Høj kvalitet og minder meget om vores MASH restauranter i Danmark. God betjening med et glimt i øjet og bøffer og tilbehør lige som det skal være. God udvalg ag vine og cocktails. Husk at bestille bord.

1  Tak, pedera340

Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Dejlig mad, hyggelig stemning og super god betjening. Børnene var ikke så sultne, men det var intet problem, så lavede de bare en halv burger til hver, stadig flot anrettet.
Stor anbefaling herfra.

Tak, Nikolaj E
Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Aldrig har jeg fået en så lækker, utrolig mør, velsmagende og vel tilberedt bøf. En rigtig god service fra personalet. Ikke billigt, men alle pengene værd .

Tak, sh0rtydk
Anmeldt 3. oktober 2018

En lidt skuffende start, da en af forretterne var udsolgt, men alt det vi spiste var perfekt tilberedt og meget lækkert. Betjening var næsten i top..en lille svipse med et bestilt glas rødvin, som skulle rykkes for; ellers fantastisk opmærksomme betjening af tjenere og kokke og god stemning.. Fødselsdag ved et andet bord..alle sang med!
Lidt dyrere end vi forventede, da alt tilbehør skal bestilles særskilt..men pengene værd for en rigtige god mad oplevelse..ceviche og kornsuppe, "lady filet" og hamburger med bacon jam..alt kan vist anbefales!

Dato for besøg: september 2018
Tak, Penelope S
Anmeldt 3. februar 2018 fra mobile enheder

Vi ringede i forvejen for at bestille bord. Der var desværre ikke plads, men de sagde , at de helst ikke ville afvise folk, så vi kunne komme kl. 20 og sidde i baren, så ville de have et bord klar inden længe.
Vi blev taget godt i mod og fik lækre drinks serveret mens vi ventede, 10 minutter på vores bord.
Alle var meget opmærksomme og hjælpsomme med at forklare og oversætte menukortet. Vi har aldrig fået så møre steaks, gode drinks og fantastisk behandling. Vi kan klart anbefale dette sted og skal helt sikkert tilbage næste gang vi besøger Hamborg.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, MariaA3

Rejsende, der kiggede på Bootshaus Grill und Bar, kiggede også på

Har du været i Bootshaus Grill und Bar? Fortæl om dine oplevelser!