Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (964)
Filtrer anmeldelser
964 resultater
Medlemsvurdering
446
235
156
77
50
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
446
235
156
77
50
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 964 anmeldelser
Anmeldt d. 27. august 2020 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg havde høje forventninger til dette flotte hotel da 5 stjernet skal kunne levere top oplevelse af service og kvalitet men! Det skal jeg så lige love for at det blev det langt fra. For det første oplevede vi stor mangelfuld information på parkering som koster 50 euro hvert døgn!.. Det kan nedsættes til 35 euro pr døgn, men de giver virkelig dårligt forklaring på hvad du skal huske at gøre for hvis du har betalt for parkeringen så er det bare surt makker! De nægtede at refundere de 30 euro. Så jeg forlod hotellet godt tosset.

De andre mangler vi oplevede var morgenmaden. Pga corona så var det forudbestemt hvad du får og de oplyser ikke hvad der er tilgængeligt næ nej du for lov til at gætte dig frem. Istedet for at de har et menu kort.

Vi oplevede også at halvdelen af den ene dag at det kolde vand var helt væk. Så hvis du skulle vaske hænder eller i bad. Så er det under skoldhedende varmt vand. Det skulle så ordnes..

Efter de fiksede det kolde vand. Så blev et af vores nøgle kort taget som sidder i til strøm, Så værelset kan være bare lidt nedkølet for deres air condition er temmelig ringe. Det havde vi også problemer med og var ret bekymret over at det kunne misbruges.

Hotellet har kæmpe glas vinduer så det er ret vigtigt at aircondition virker og ret effektivt da det kan være meget indelukket. Det har de så skruet meget ned så vi næsten ikke kunne holde ud at sove selv uden dyne.

Så vi har overordnet haft en rigtig øv oplevelse med dette hotel. Det har bare været for ringe når man betaler for 5 stjerner!

Dato for ophold: august 2020
Rejsetype: Rejste som par
Tak, lambrecht91
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anja Plattner, Gästeservice/Empfang hos The Westin Hamburg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. august 2020
Google Oversæt

Dear guest,

First of all, I would like to thank you for taking the time to give me detailed feedback.

We regret that we could not convince you 100% of our performance.

The measures to contain Covid-19 are also demanding a lot from the hotel industry. Our highest goal is that each of our guests feels welcome and can spend a pleasant stay in our hotel. In these times, however, we have to adapt processes and react at short notice. We work daily to optimise communication and new processes in order to meet our very high standards and continue to make the experience for our guests as positive as possible.

As there are currently no breakfast buffets available in Hamburg due to official regulations, we have decided to offer an Etageren breakfast, which includes many components of the breakfast buffet that can be reordered at any time. Additionally we serve freshly prepared egg dishes and coffee specialities.

I apologise for the inconvenience in the room. Of course we would have offered you another room if you requested it, if exceptionally the air conditioning or the cold water does not work properly.

Unfortunately, misunderstandings have probably also occurred during parking. I am sorry for this and I can understand your annoyance. However, there are two parking garages in the building of the Elbphilharmonie - one for concert visitors and one for hotel guests. Both car parks have different prices and are clearly marked. As this is a third-party provider, we unfortunately cannot influence the parking fees in the public garage.

We cannot undo your negative impression of our company, but we would be pleased if you would give us another chance to convince you of our services.

With kind regards,

Madeleine Marx
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 7. august 2020

Beliggenheden i Elbphilharmoniker bygningen er god og bygningen er genialt tegnet. Meget af den følelse af kvalitet går igen i værelserne med gulv-loft vinduer.

Resten af hotellet indenfor er nyt og pænt men intet særligt.

Godt: Parkering med store pladser og sikkerhed, værelserne (vælg cityview eller harbourview - ikke atrium!), beliggenhed, pool.

Skal forbedres: Morgenmad, information til gæster (vandet var lukket helt af på værelserne i 4 timer, 2 dage i træk).

Dato for ophold: august 2020
    • Værdi
    • Sted
    • Service
1  Tak, 192pwk
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 16. marts 2020

Besøgte The Westin her i marts med venner og vi havde en skøn overnatning. Både suiten og standard værelset var fantastiske og location er perfekt for et Hamburg besøg. Dog var morgenmads buffet langt under forventet
Vi vil besøge The Westin igen dog næste gang spise morgenmad et andet sted

Dato for ophold: marts 2020
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, lykkerahbek
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
experiencethewes2017, Manager hos The Westin Hamburg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. marts 2020
Google Oversæt

Dear guest,

Thank you very much for staying with us and for taken the time to share your observations and impressions of your recent stay at The Westin Hamburg.

We are very pleased that the location and our timeless rooms with a very special view of the beautiful city of Hamburg have appealed to you.

It is even more sad to read that our extensive breakfast with over 100 different items, homemade salads, fresh juices and a selection of lactose- and gluten-free products did not meet your expectations. It would have been a pleasure for us to be informed what exactly you have not agreed to, so that we can improve our house and service.

It would be a pleasure for us to welcome you as our guest at The Westin again soon.

Yours sincerely,

Madeleine Marx
General Manager



Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 5. december 2019

Vi havde booket Queens værelse på 13. etage, der var meget velindrettet og med storslået udsigt både fra værelse og badeværelse. Alt fungerede tilfredsstillende, dog var termostaten til klimaanlægget ikke i orden.
2 besøg i baren, hvor man også kan spise lettere retter, var en positiv oplevelse.

Dato for ophold: december 2019
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, HansR695
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
experiencethewes2017, Manager hos The Westin Hamburg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. december 2019
Google Oversæt

Dear guest,

Thank you for taking the time to share your feedback with us.

It is great to read that you have been satisfied during your stay at The Westin and that you enjoyed the comfort of our rooms. The view is indeed very special.

However, we are sorry for the difficulties you had with the thermostat. Next time please contact our reception team so that we can solve the problem.

We are looking forward to welcoming you again!

Best regards
Melissa Groen
Guest Experience Team

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. august 2019 fra mobile enheder

Super hotel, lækker morgenbuffet, børnevenligt spa, gode senge, god placering, og fantastisk udsigt. Her kommer vi klart tilbage med børnene.
Havnen foran hotellet er hyggelig og med flere gode cafeer.

Dato for ophold: august 2019
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, ChristianSJuul
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
experiencethewes2017, Leiter Gästebetreuung hos The Westin Hamburg, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2019
Google Oversæt

Dear guest,

Thank you for your feedback and your recent stay at The Westin Hamburg.
It is lovely to read that we could convince you of our location and our extensive breakfast buffet.

We hope to welcome you again as our guest.

Warm regards,

Amelie Stuber
Guest Relations Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser