“Autentisk Tysk mad og stemning.”
Anmeldelse af Speisewirtschaft Opitz

Køkkener: Tysk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Autentisk Tysk restaurant. Fantastisk god wiener schnitzel med tilbehør og en rigtige pandekager til dessert. Alt i alt en super god oplevelse.

Tak, bobrondum

Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

På bagsiden af denne hyggelige familiedrevet restaurant findes en lille terasse, hvor man skal ringe på klokken for at få service....og det får man så! Med hurtig og venlig betjening får man serveret et godt solidt tysk måltid. Vi gik med en wienerschnitzel og de bedste Bratkatofflen vi nogensinde har fået. Stegt med løg og bacon....og prisen er bestemt overkommelig. Hvis du vil lidt ud af Hamborg centrum(50 m fra Alster), så kan dette sted stærkt anbefales. Hyggeligt, uformelt og med et smag af Tyskland.

Tak, Michael R
Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Tysk lidt mørkt spisested. SUPER betjening SUPER tysk mad. Kæmpe optioner, priser er absolut rimelig. Kommer gerne igen og igen.

Tak, Erik202
Anmeldt 13. august 2019

Hvis man gerne vil besøg et sted, hvor der kommer flere lokale end turister, og hvis man gå efter traditionel lokale tysk mad og stemning, kan stedet anbefales.

Vi blev betjent af en tjener som kunne udmærket engelsk, og som havde en god humor.

Vi fik bl.a. ”krabbenpfanne mit frischen champingnons, paprika ..” til 23,50 euro – kan anbefaledes hvis man vil prøve noget, som man ikke får mange steder i verden.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Knud K K
Anmeldt 22. juli 2019 fra mobile enheder

Var på jagt efter endnu en wienerschnitzel ( favorit) og blev anbefalet Opitz.
Brugte online reservation og det virker fint.
Der er gode parkeringsforhold tæt på restauranten. Brug Evt sidegaderne.
Kom en halv time for tidligt. Kun en stamgæst på plads.
Kiggede kortet igennem men vidste jo hvad jeg skulle ha.
Af en eller anden grund serverer de ikke sauce til kalveschnitzlen.
Bad om rouladen sauce. Rigtig god.
Maden kom efter blot 12 min.
2 schnitzler og brasede kartofler med iblandet bacon og løg/weltklasse.
Hertil deres lidt specielle agurkesalat i flødesovs... smager nu godt.
Ned gled det meste. Måtte levne lidt kalv.
Høflig og vågen betjening. Nu væltede det ind med gæster. Mange var faste gæster tror jeg.
Så på en lidt kedelig mandag i Hamburg endte det hele godt.
Kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, finn63_denmark

Rejsende, der kiggede på Speisewirtschaft Opitz, kiggede også på

Har du været i Speisewirtschaft Opitz? Fortæl om dine oplevelser!