“Sygt personale ”

Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: St. Georg
Anmeldt 5. september 2020 fra mobile enheder

Min mand og jeg er på weekendophold i Hamburg og spiste i morges morgenmad på dette sted.
Da vi satte os ved et bord indendørs, kom der en rødhåret tjener med det samme. Vi bestilte morgenmad(fitness).
Lige efter bestilling begynder tjeneren at snakke med noget andet personale om hvor syg hun er. “Ich bin mega krank” osv og hun siger det mange gange, så folk omkring os hører det!!!
Hun sidder og drikker te. Tager visir af og på flere gange og hoster i ærmet.
Hun går frem og tilbage og berører æg i køkkenet og serverer også maden selvom hun er syg. Hun er i øvrigt mere interesseret i at fjolle rundt med den mandlige kollega end i at give en god betjening.
Da jeg ikke vil betale ved hende men til en anden, siger jeg det til en kollega som bare siger at hun er corona testet og bare forkølet. Dog mener jeg at hvis man er “mega krank” burde man nok være blevet hjemme i sin seng. Det skaber utryghed for os som rejsende at komme sådan et sted hvor man ikke tager sygdom alvorligt.
Morgenmaden var ok, ikke noget at råbe hurra for. Øv kommer der ikke igen

Dato for besøg: september 2020
Tak, carinaganc

Anmeldt 11. august 2020 fra mobile enheder

God mad i tysk cafestil til billige priser. Betjeningen er venlig og opmærksom. Giver mine varmeste anbefalinger

Tak, 567peterh
Anmeldt 28. juli 2020

Rigtig hyggeligt sted med masser af charme.
Du får meget (god) mad for pengene.
Super god betjening og masser af gang i den.
/Michael

Tak, Michael_Falsig
Anmeldt 28. juli 2020

Festligt tysk sted med rigtig god stemning og store portioner alm god mad.
Publikum i alle aldre.
God betjening og maden kom lyn hurtigt

Tak, mariakristinaf
Anmeldt 16. juli 2020 fra mobile enheder

Vi sad udenfor og fik en tidlig aftensmad.
Vi var alle rigtig godt tilfredse med maden (og Øllene)
Sød betjening som var omkring os hele tiden. Husk kontanter

3  Tak, dostje

Rejsende, der kiggede på Frau Moeller, kiggede også på

Har du været i Frau Moeller? Fortæl om dine oplevelser!