“Et godt sted at nyde frokosten.”
Anmeldelse af Deichgraf

Deichgraf
nr. 44 af 4.151 Restauranter i Hamborg
Velegnet til: Lokalt køkken, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Aftensmad, Reservationer
Kvarter: Hamburg-Altstadt
Anmeldt 20. september 2017 fra mobile enheder

Vi var heldige at komme til restauranten på et godt tidspunkt, fik bord med det samme. Flere andre var ikke så heldige.
Vi fik dagens frokosttilbud, en fiskeret, der var velsmagende og delikat, dertil en god hvidvin. Betjeningen var sød, selvom man godt kunne fornemme et vist stressniveau.

Når jeg ikke giver topkarakterer, et det fordi de ikke svarer på den e-mail forespørgsel jeg sendte dem før restauranten åbnede. Denne omhandlede en eventuel bordreservation til om aftenen.
Når der angives en e-mail adresse på hjemmesiden synes jeg også der kan svares, når jeg både oplyser tlf. nummer og e-mail adresse. Ingen svar var derfor = mistet besøg.

Tak, Benny H

Anmeldt 30. juli 2017

dette er et fremragende og hyggeligt mad.-sted, der virkelig er vær at besøge,vi vil når vi vender tilbage besøge det igen,da maden er fremragende.

Tak, Desiree P
Anmeldt 14. maj 2017 fra mobile enheder

Vi var tre vennepar her. De har typisk nordtysk mad så man skal være indstillet på ikke bare at spise "mainstream" turistmad. Smagte godt og god stemning med lidt ældre publikum.

Tak, 559rasmush
Anmeldt 5. november 2016 fra mobile enheder

Vi var heldige. Vi fik et bord bestilt og troppede forventningsfulde op til Deichgraf. Vi - 6 gode venner - bestilte 2 x menu (var ok) og 4 x entrecote (Uff!). Menuerne var ok, men bøfferne var fyldt med sener og rå. Vi bestilte hvid og rødvin (gode i smag) blev flaskerne gemt væk, det samme blev vi også. Der blev ikke genfyldt. Entrecote bøfferne var rå. Dette blev bemærket over for tjeneren - intet skete. Alt i alt - en ØV oplevelse :(

Tak, bjarneb500
Anmeldt 3. august 2016

Dejligt sted med fantastisk mad og god atmosfære!
God betjening - og lidt peberet, men bestemt pengene værd

Tak, ChristofferM106

Rejsende, der kiggede på Deichgraf, kiggede også på

Har du været i Deichgraf? Fortæl om dine oplevelser!