“Dejlig morgenmad ”

nr. 8 af 79 Dessert i Hamborg
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Hamburg-Altstadt
Anmeldt 7. juli 2020 fra mobile enheder

Jeg tror dette er et sted man kommer for at blive set. Sådan virkede det på mig.
Mad var ganske udmærket og ingen af vi 4 havde noget at klage over. Synes jeg vil anbefale deres te, og croissant var også god.

Tak, Steen Rosborg M

Anmeldt 24. december 2019 fra mobile enheder

Yderst god stemning, og på trods af lang kø lørdag formiddag fik vi rimeligt hurtigt et bord.
Eminent venlig og god service.
Vildt flotte lokaler.
Brunch var god og der kunne bestilles alt hvad man behøvede ....
Priser i den dyre ende vil jeg vurdere ....

Dato for besøg: december 2019
Tak, Naesborg
Anmeldt 4. april 2019 fra mobile enheder

Fik en tatar af oksekød og maden var lækker, men tre timer senere da jeg kom hjem på hotellet oplevede jeg syntomerne på den væreste madforgiftning jeg har haft. Min weekend i Hamborg var ødelagt og jeg lavede ikke andet end at brække mig. Det er SÅ vigtigt at man overholder reglerne når det gælder råt kød, men det har Cafe Paris tydeligvis IKKE styr på.

Dato for besøg: januar 2019
2  Tak, clarar624
Anmeldt 3. marts 2019 fra mobile enheder

Salat Nicoise var meget tysk med kartofler og varm salat. Meget langt fra original Nicoise salat. En kedelig ret.

Dato for besøg: marts 2019
1  Tak, 583frode
Anmeldt 6. december 2018 fra mobile enheder

Meget, meget dårlig oplevelse. Virkelig dårlig og kedelig mad. Bøfferne kunne på ingen måde tygges. Tjeneren ved vores bord var arrogant og tog dårligt imod vores HELT reelle klage over kødet. Vi opgav desserten.. øvøv.

Dato for besøg: december 2018
1  Tak, Sofieellen0808

Rejsende, der kiggede på Cafe Paris, kiggede også på

Har du været i Cafe Paris? Fortæl om dine oplevelser!