“Kan anbefales!”

nr. 221 af 4.153 Restauranter i Hamborg
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Bahrenfeld
Anmeldt 11. marts 2017

Vi boede på nærliggende hotel, søgte spisested på Tripadvisor og fandt Scottys. Og vi blev bestemt ikke skuffede. Især deres lammefilet kan anbefales, meget lækker!
Stedet er hyggeligt indrettet, der var hurtig og humoristisk betjening
Og så kan de også bikse nogle solide og velsmagende Mojitos sammen. Velbekomme!

Tak, Anette P

Anmeldt 27. juli 2016

Hyggelig restaurant, hvor vi fik plads uden for en sommeraften. Ok mad til meget rimelig penge. Fik en wienerschnitzel/kalvefilet og en pizza. wienerschnitzelen var ikke noget fantastisk, og var lidt tør. Pizzaen derimod var rigtig fin til penge. Betjeningen var rigtig søde og hjælpsomme. God og hurtig.

Tak, 993chris8000
Anmeldt 17. juli 2016

Forfærdede over de vanvittige priser på vores hotel, gik vi til denne dejlige restaurant & bar, som ligger en kort gåtur fra hotellet! De tilbyder mange forskellige retter, interessant blanding med godt udvalg af drinks og vin! Meget afslappede og charmerende tjenere, hurtig service og top kvalitet af maden ..... vi kommer tilbage, når i Hamborg igen.

Tak, javaman011
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com.au. Se original
Anmeldt 21. april 2016

Personalet var meget smilende, glade og hjælpsomme. Maden var af god kvalitet og hurtig service.
Bedste restaurant omkring området,hvor jeg boede.

Tak, Radoslav J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original
Anmeldt 8. oktober 2015

Første besøg på Scotty's og forhåbentlig ikke det sidste. Personalet er meget hjælpsomme og venlige. Onsdag aften og restauranten var fyldt og giver en fantastisk stemning. Bredt udvalg af mad på menuen. Maden var god. Jeg havde schnitzel og Pomme frite. Vil helt sikkert vende tilbage.

Tak, HolidayWizardUK

Rejsende, der kiggede på Scotty's Bahrenfeld, kiggede også på

Hamborg, Tyskland

Har du været i Scotty's Bahrenfeld? Fortæl om dine oplevelser!