“Superbetjening”

Køkkener: Tysk
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Sternschanze
Anmeldt 14. maj 2017 fra mobile enheder

Vi havde valgt dettested ud fra TripAdvisor og det levede op til det som andre har skrevet om det.
Ikke det store menukort, men fint og vi valgte aftens menu. Det var veltilberedt fisk.
Det bedste af det hele er dog betjeningen, som var opmærksom og venlig, og hele tiden fuldte med i, at der ikke gik for lang tid, uden vi fik noget.
På et tidspunkt hvor der var meget pres på i køkkenet, kom de og undskyldte, men at de havde travlt og vi ville få maden lige om lidt.
For os gjorde det ikke noget, vi havde ikke travlt den dag, så det var bare en god oplevelse.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Steen B

Anmeldt 14. november 2016 fra mobile enheder

Helt fantastisk spisested meget venlig og opmærksom personale, husk at bestille bord. Personalet fortæller gerne om de forskellige retter.

Dato for besøg: november 2016
Tak, Torben K
Anmeldt 14. november 2016 fra mobile enheder

Hyggelig atmosfære med mad til alle sanser, god og nærværende betjening!
God ide' at bestille bord!...

Dato for besøg: november 2016
Tak, 333bj_rnl
Anmeldt 9. juli 2016 fra mobile enheder

Det sker sjældent at jeg giver en så god vurdering, men dette var et besøg af usædvanlig karakter.
Da vi kom var der ikke en eneste gæst. Klokken var 19:00, vi var ved at gå igen, men personalet kom os i møde og vi blev "fanget". Vi fik sat os ned og jeg måtte konstatere at mit tyske var noget rustent. Personalet insisterede på at hjælpe os med at opfylde vore ønsker uden hjælp fra menukortet. Til sidst vidste de hvad vi ville have og gennem lidt fra den ene ret og lidt fa den anden, fik vi en formidabel aftensmad.
Jeg har sjældent mødt en så engageret personale give en så god smagsoplevelse.
Tusind tak og en stor anbefaling er hermed videregivet.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Johnthomsen
Anmeldt 5. februar 2016 fra mobile enheder

Dejlig uformel sted i Hamborg i alternativ bydel. Lille menukort og mange vine. Godt afstemt mad til absolut gode priser. Super service

Dato for besøg: februar 2016
Tak, 278thomasf

Rejsende, der kiggede på Sudhang, kiggede også på

Har du været i Sudhang? Fortæl om dine oplevelser!