“Hyggelig udeservering”
Anmeldelse af Teestuebchen im Schnoor

Teestuebchen im Schnoor
nr. 2 af 999 Restauranter i Bremen
Anmeldt 2. oktober 2017

Hyggeligt sted med udeservering.
Vi var der ad to gange. Den ene gang fik vi vafler og kaffe. Den anden gang en øl.
Kvaliteten er fin, stedet er rigtig hyggeligt. Betjeningen er lidt langsom.

Tak, Finn N

Anmeldt 17. september 2017

Vi var heldige at få et lille bord i den ellers fuldt bookede restaurant. Meget imødekommende og opmærksom betjening og virkelig dejlig mad.
Kan bestemt anbefales.

Tak, mamo2500
Anmeldt 28. juli 2017 fra mobile enheder

Lækkert sted midt blandt de gamle huse. Vi fik pasta og salat samt gode lokale øl. Det kan virkelig anbefales.

Tak, Pekr8000
Anmeldt 25. december 2015 fra mobile enheder

Meget charmerende restaurant i flere små etager midt i den gamle bydel Schnoor. Vi havde bestilt bord, hvilket var godt, for december er proppet.
Maden var solid, betjeningen var imødekommende på alle måder.

Tak, Ann Sofie O
Anmeldt 19. september 2015 fra mobile enheder

Kan kun anbefales. Særdeles godt mad og meget venligt og smilende personale. En positiv oplevelse. Så hyggelige omgivelser i flere etager.

Tak, Samothnieh60

Rejsende, der kiggede på Teestuebchen im Schnoor, kiggede også på

Har du været i Teestuebchen im Schnoor? Fortæl om dine oplevelser!