“Venligt personale, ordinær cafemad”
Anmeldelse af Beck's Bistro

Beck's Bistro
nr. 98 af 1.003 Restauranter i Bremen
Spisemuligheder: Efter lukketid
Spisemuligheder: Efter lukketid
Anmeldt 30. marts 2018

Var i Bremen på kort ophold. Gik på Marktplatz, var sulten, og valget faldt på Beck's Bistro. Min mand fik rump steak - stegt perfekt, medium som ønsket. Tilbehør champignon, løg og kryddersmør + pommes frites. Jeg fik grillet kalkunbryst, stegt fint. Tilbehør pommes frites og grøntsager, som ikke var friske, men fra frostboksen.
Venlig servetrice. Toilet i kælderen, så min mand, der er handicappet fik lov til at låne handicaptoilet i naborestauranten.

Tak, PiaP2

Anmeldt 5. december 2017 fra mobile enheder

Vi var heldige at få plads tidligt på aftenen - (uden reservationer). En rigtig hyggelig og god oplevelse - vi sad med udsigt over julemarkedet - fantastisk ! Fik en dejlig rosa steak. Venlig hurtig og kompetent betjening. Vinkortet var ikke prangene, men til gengæld var øllet jo godt ( Becks )

Tak, Jørgen C
Anmeldt 4. oktober 2017

Et virkelig hyggeligt sted, der ligger godt.
Spisekortet er gennemsnitligt. Portionerne er rigelige til en overkommelig pris.
Vi oplevede en rigtig god og kvik betjening.
Restaurant på første sal. Bar i stueetagen.

Tak, Finn N
Anmeldt 15. april 2017 fra mobile enheder

Er mulighed for at sidde udenfor på torvet, hvor der er en masse at se på. Maden er okay med store portioner, men ikke en smagsoplevelse. Øllen er selvfølgelig fra Becks bryggeriet og er et ok udvalg af vælge i mellem. Priserne er fair. Da vi var der var der kun 1 tjener, så betjeningen var ikke super hurtigt. Maden kom dog hurtigt. Stedet er nok bedst når man kan sidde udenfor om sommeren....

Tak, Martin B
Anmeldt 25. juli 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med Super beliggenhed. Der var underholdning på torvet, så der var også noget for børnene imens fødderne gik en pause.

Tak, Erik M

Har du været i Beck's Bistro? Fortæl om dine oplevelser!